Tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

Roamer

MorTilEn2013Dreng skriver:

Hahaha Gud ja det er vi da også ���� er da glad for jeg ihvertfald ikke er den eneste som har det sådan, og er træt af og være gravid jeg tænker dog også på den store det slipper du heldigvis for nu men det er nok det sværeste ved at være så plaget er jeg ikke kan de samme ting med ham som jeg kunne før så bliver dejligt når den lille er ude 

Jeg er virkelig træt af at være gravid; føler mig helt skyldig, når jeg hører og læser om andre, der bare flyver på lyserød bløde skyer, fordi de er gravide  kan sagtens finde glæden, når jeg mærker hende i maven - men ellers går jeg bare med en rigtig træls fornemmelse i kroppen konstant 

Åh ja, du har også en mere - det kunne jeg slet ikke forestille mig, hvordan der ville gå for mig  synes det er nok med 4 bandit katte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

MorTilEn2013Dreng

Roamer skriver:

Jeg er virkelig træt af at være gravid; føler mig helt skyldig, når jeg hører og læser om andre, der bare flyver på lyserød bløde skyer, fordi de er gravide  kan sagtens finde glæden, når jeg mærker hende i maven - men ellers går jeg bare med en rigtig træls fornemmelse i kroppen konstant 

Åh ja, du har også en mere - det kunne jeg slet ikke forestille mig, hvordan der ville gå for mig  synes det er nok med 4 bandit katte 

Har det på præcis samme måde, og får lidt dårlig samvittighed over jeg er så træt af det, men det er også fordi jeg føler jeg svigter den store :/

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Roamer

MorTilEn2013Dreng skriver:

Har det på præcis samme måde, og får lidt dårlig samvittighed over jeg er så træt af det, men det er også fordi jeg føler jeg svigter den store :/

Kunne godt forestille mig, at det er rigtigt hårdt fysisk og psykisk, når man også har et barn i forvejen  det er heldigvis snart overstået 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.