Jeg har et barn i forvejen, så da jeg ramte forøsg nr 9 denne gang med ici, sagde klinikken stop. (første kom hurtigt)
Jeg er nu startet på hjemme inseminering med privat doner, jeg har hos sædbanken, og er på forsøg nr 2. Jeg er dog næsten sikke på, at det ikke lykkes denne gang, da kvaliteten på de strå jeg har bestilt, var rimelig ringe.
Omkring 4 dage efter æl, fik jeg en lille plet blod på papiret ved et toiletbesøg. Kun som en lillefingernegle, og de næste par dage var der ikke noget, andet en lidt meget lys brun, når jeg tørrede mig.
omkring 2+6 begyndte mit ene bryst at være ømt. Kun oppe i siden, og nu er det meste af brystet ømt. Det andet bryst kan jeg ikke rigtig mærke noget med, måske en smule aller øverst oppe.
Når jeg ligger ned, føler jeg det niver i lysken i begge sider, og spænder når jeg hoster.
Jeg har fået en hulens masse luft i maven.
Jeg kom til at teste i morges - fyha slemme mig, alt for tidligt, 3+3.
Negativ, selvfølgelig.
Jeg kunne bare godt havde brugt, en svag streg. Sådan en, som man næsten ikke kunne se, og var i tvivl om.
Så ville jeg da havde haft en ide om, hvorfor min krop opføre sig sådan her.
Jeg ved ikke, hvad jeg ville, med at skrive det herinde, jeg har vidst bare brug for, at få det ud, nu jeg ikke har så mange privat, jeg kan snakke med det om,