Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er denne æl positiv?
Billede er taget efter 8 min.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du læser indlægssedlen, ser du, at teststregen skal være lige så kraftig (eller kraftigere) end kontrolstregen, så nej, din test er tydeligvis ikke positiv.
ErDetSnartNU skriver: Hvis du læser indlægssedlen, ser du, at teststregen skal være lige så kraftig (eller kraftigere) end kontrolstregen, så nej, din test er tydeligvis ikke positiv.
Okaaaay. Jeg undskylder da virkelig at jeg spurgte.
For mig ser den bare positiv ud.
Ikke positiv endnu - men måske snart. Test igen senere Nogle gange er en test om dagen ikke nok til at fange tidspunktet, hvor den er positiv.
JL87 skriver: Ikke positiv endnu - men måske snart. Test igen senere Nogle gange er en test om dagen ikke nok til at fange tidspunktet, hvor den er positiv.
Tænkte også jeg ville teste igen senere. Den var ihvertfald ikke så tydelig igår som den er idag.
For mig ser den nu positiv ud, jeg vil ikke sige jeg har ret i forhold til det. Jeg har dog læst at de ikke altid skal være lige tydelige for at være positive. Prøv igen lidt senere for at være på den sikre side
Håber det bedste for dig
Jeg har lige taget denne. Og den er ikke så tydelig som den jeg tog kl 10.
Er den så positiv nu?
Anonym skriver: Okaaaay. Jeg undskylder da virkelig at jeg spurgte. For mig ser den bare positiv ud.
Den er meget meget tæt på positiv
Anonym skriver: Er den så positiv nu?
Positiv så giv den gas
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128