droppe middagslur, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min datter har de sidste par dage nægtet at sove når jeg puttede hende til middagslur, og har ikke vist tegn på at være overtræt resten af dagen, så nu spekulerer jeg på om hun mon er klar til at droppe middagsluren.

Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår storebror droppede sin.

Min datter er 2 1/2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2016

"Anarkisten"

Ms.Momo skriver:

Min datter har de sidste par dage nægtet at sove når jeg puttede hende til middagslur, og har ikke vist tegn på at være overtræt resten af dagen, så nu spekulerer jeg på om hun mon er klar til at droppe middagsluren.

Min datter er 2 1/2

Umiddelbart syntes jeg hun er for lille til at undvære sin middagslur, men det er jo meget forskelligt 

Hvordan sover hun om natten?

Vores yngste er 3,5 og sover stadig til middag 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Sandratoft

Ms.Momo skriver:

Min datter er 2 1/2

Vores datter på snart 2.5 år har ikke sovet middagslur i weekend og ferier siden hun blev 2 år

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Carina:-)

Du må kigge på hende og vurdere.  Børn er forskellige og har forskellige behov.

Jeg har haft 2 der ikke sov til middag fra de var 1 1/2 og en der først stoppede med at sove 3 timer da han var næsten 4 så kig på din datter og vurder. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

FruStolpe

Ms.Momo skriver:

Min datter er 2 1/2

Jeg synes det lyder til at hun er klar til at undvære den. 

Mi  den store dopede luren før hun blev 2år,  den lille sover stadig til middag -hun er 2.5år 

-de har i øvrigt begge sovet igennem om natten  fra 19-6 siden de var ca 8 mdr.  

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
"Anarkisten" skriver:

Umiddelbart syntes jeg hun er for lille til at undvære sin middagslur, men det er jo meget forskelligt 

Hvordan sover hun om natten?

Vores yngste er 3,5 og sover stadig til middag 

Hun falder i søvn et sted mellem 19:30 og 21:00 sover til hun vågner af sig selv mellem 6:00 og 7:00.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

"Anarkisten"

Ms.Momo skriver:

Hun falder i søvn et sted mellem 19:30 og 21:00 sover til hun vågner af sig selv mellem 6:00 og 7:00.

Nu kan jeg ikke huske anbefalingerne for søvn i den alder og det er jo, som så meget andet, forskelligt fra barn til barn. Tænker, at hvis hun er for frisk til at sove middagslur, så er hun nok bare mere klar til at sove kl 19 og så få 11-12 timer om natten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.