har jeg bevæget mig ud på et skråplan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Susan1978

jeg har skrevet på frejaJ´s billede hvor hendes knægt står helt nøgen at hun nok skal passe på med sådanne billeder, da nogen kan misbruge det... Er det forkert ? bør jeg ikke blande mig.. var altså lidt med blandede følelser jeg skrev det, for hvad hvis hun opfatter det forkert.. :S jeg får bare så ondt i maven, hvis nogen misbruger sådan et uskyldigt billede.. :'( knus Susan som hader at blande sig for meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Marco2

Næ, det synes jeg ikke. Man skal sgu passe sådan på. Overvejer altid lige en ekstra gang inden jeg bruger billeder hvor Em ikke har tøj på. Jvf min kalender hvor jeg brugte et hvor hun var i bad, men mente at det godt lige kunne gå. Jeg ville ikke lægge det billede til offentlig beskuelse som Freja har gjort. I disse tider ville jeg holde det inden for familien. Og vi kunne jo bare se i Malou-sagen hvad billeder på nettet kan misbruges til...

Og du pointerer jo at det er i en god mening!

AG

Anmeld

8. april 2008

LouiseViola

Jeg synes at det er meget betænktsomt at du har skrevet til hende, det er jo i den bedste mening, og så kan hun jo vælge at tage billedet væk eller lade være :)
- Louise

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

du kan aldrig advare nok omkring det, og specielt ikke når du har set hvad billeder kan bruges til...hvis du tænker dig om ved du godt hvad jeg mener...så nej, sig din mening...det kan ikke siges nok

Anmeld

8. april 2008

Sille

nææ.. det syns jeg ik du har.. det jo ik sikkert alle tænker over det.. og hun må jo selv om hun fjerner det eller syns det er noget pjat....

Anmeld

8. april 2008

ivfmarie

Jeg syns det var pænt af dig at "gøre hende opmærksom". Og jeg kan se at flere har skrevet det samme nu.
Øv hvor lever vi dog i en træls verden hvor man ikke kan dele skønne billeder af skønne børn i det offetlige rum, uden at være bange for hvad de kan blive brugt til!! +o(

Marie

Anmeld

9. april 2008

Ny mor

Jeg synes du har gjort det rigtige - desværre er det som også IVF skriver en træls verden. Der sidder jo syge personer og lurer med fra deres syge verden og det billede kan allerede være downloadet - så det er godt at få en øjenåbner !!!! Men træls at det skal være sådan......
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.