kvalme og halsbrænd vendt tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

christina2412

pu ha så har jeg kvalme igen, er begyndt, at kaste op om morgen igen, håber ikke jeg skal have det sådan de sidste 6 uger.

og halsbrænd føj, uanset hvad jeg spiser syre det bare i maven.

syntes tiden går så langsom, så har bare ik brug for de 2 ting vendte tilbage igen.

øv øv øv skulle bare lige ud med det

christina 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

FruPudderkvast

christina2412 skriver:

pu ha så har jeg kvalme igen, er begyndt, at kaste op om morgen igen, håber ikke jeg skal have det sådan de sidste 6 uger.

syntes tiden går så langsom, så har bare ik brug for de 2 ting vendte tilbage igen.

christina 34+1

Jeg har det på samme måde.. Dog kaster jeg ikke op, men det gjorde jeg så heller ikke rigtig i starten..

Men kvalme og halsbrand er også vendt tilbage her.. Jeg var faktisk lidt nervøs for at der var noget i vejen, for har aldrig hørt om at kvalme også skulle komme til sidst i graviditeten..

~ Sarah 31 + 4

Anmeld

2. oktober 2009

Tut

Det er også sådan her...

Halsbrænd bigtime og kvalme, dog ikke opkast endnu. Jeg synes også at jeg kastede nok op i starten, så håber ikke jeg skal til det igen.

Mette

31+0

Anmeld

2. oktober 2009

Halbschön

christina2412 skriver:

christina 34+1

Føler med dig.... Havde dog ikke kvalme og opkast i starten af min graviditet.. Men jeg startede med den vilde halsbrand omkring uge 30.. Det stoppede for nogle uger siden i takt med at lillemanden sank ned i maven.. Men her de sidste par dage, skal jeg da lige love for at det er vendt tilbage... ØV!!!

Håber du klarer den

Knus og god weekend fra Renée, 40+0..

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

christina2412 skriver:

christina 34+1

Jeg ved hvordan det er... Hele min graviditet var opkast... Boede nærmest ved siden af toilettet...

Har du prøvet at få akupunktur eller andre ting?

Anmeld

2. oktober 2009

Rikkemor89

Ad stakkels dig må jeg nok sige (: 

Anmeld

3. oktober 2009

christina2412

Dutte84 skriver:

Jeg ved hvordan det er... Hele min graviditet var opkast... Boede nærmest ved siden af toilettet...

Har du prøvet at få akupunktur eller andre ting?

ja jeg går til akupuntur både for bækkenløsning, kvalme og karpaltunnelsyndrom= mine finger sover 24 timer i døgnet.

klare det, men kastede op de første 3 1/2 mdr så tænkte bare åh nej ik igen da det startede igen.

vågnede i nat med dem værste halsbrænd pu ha.

men må tænke på det positive, at vi snart har en dejlig søn

christina 34+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.