Hej derude!
Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg står i en underlig situation, som jeg for bare fire måneder siden aldrig havde forestillet mig, men nu engang må forholde mig til. Den korte historie er, at før min tidligere kæreste og jeg af forskellige grunde endte med at gå fra hinanden nåede hun at blive gravid og vi skal derfor have en lille i slutningen af februar, som uanset situation bliver det største i både hendes og mit liv.
Men, da hun er uddannet pædagog og derigennem har en masse erfaring med børn, så virker det altid som om man er bagefter, hvilket hun ofte formår at påpege, hvilket selvfølgelig irriterer mig vanvittigt, da jeg bestemt gør hvad der er muligt for at læse, se videoer og ellers bare forberede mig, men som I sikkert ved, bliver man ikke ”ekspert” på én måned.
Derfor håber jeg I måse kan hjælpe med en liste over emner over de mange områder, så læsning osv. kan gøres med en form for formål i stedet for at læse lidt det ene sted og lidt det andet.
Skulle nogle have anbefalingsværdige bøger, videoer eller youtube kanaler, så skriv endelig.
Anmeld
Citér