er jeg den eneste som har meget mange smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2016

Anonym trådstarter

jeg har et kæmpe problem hver gang jeg har menstruation har så mange smerte og bløder som besat de første tre døgne at jeg har kvalme og er svimmel er jeg eneste som døjer med det nogen gang tænke på gå til læge for se om de vand cyste jeg har i æggestok er skylde i at jeg har så mange smerte og jeg bløder så meget.... for min egne mor har fået fjerne sin livmoder på grund af det og er lidt nervøs for der kan være noget galt derned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

jeg har et kæmpe problem hver gang jeg har menstruation har så mange smerte og bløder som besat de første tre døgne at jeg har kvalme og er svimmel er jeg eneste som døjer med det nogen gang tænke på gå til læge for se om de vand cyste jeg har i æggestok er skylde i at jeg har så mange smerte og jeg bløder så meget.... for min egne mor har fået fjerne sin livmoder på grund af det og er lidt nervøs for der kan være noget galt derned 

Jeg syntes det lyder meget bekymrende det du skriver, jeg syntes virkelig du skal kontakte din læge, vi er nok mange som har lidt ubehag optil eller under menstruation, men det du beskriver lyder helt uhyggeligt, syntes du skal blive tjekket.

pøj pøj 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

P piller sænker det ikke mængden af blødningerne?  

Kender flere hvor der er kommet lidt mere styr på det efter p pillestart. Og tager også lige toppen af ubehag og gener 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Guldlok88

Du kan blive tjekket ved en gynækolog for at finde ud af om der er noget galt.. 

Men ellers kan forskellig prævention hjælpe 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Anonym trådstarter

hej jeg er steriliseret og det har stået på side jeg blev det for syv år siden Men det er blev meget værre ind for det sidste år og har tænkte på tage til læge lige så snart det er stop igen for nu har jeg holdt en logbog om hvor regelmæssig det kom 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

tarkoflen

Jeg ville kontakte lægen og bede om en henvisning til en gynækolog. 

Jeg ved ikke om du kender til endometriose? Dine symptomer kan pege i den retning. Prøv at tjekke endo.dk og se om der er noget der passer til det du oplever. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Sådan har jeg det desværre også, her er jeg tjekket for nærmest alt, og må desværre konstatere at min krop bare fungere sådan.. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Sådan har jeg det desværre også, her er jeg tjekket for nærmest alt, og må desværre konstatere at min krop bare fungere sådan.. 

Er du blevet undersøgt for endometriose? Og ikke bare af en tilfældig gynækolog, men af en der har forstand på det? Det kan være svært at finde, hvis de ikke ved hvad de leder efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.