Nervøs for imorgen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
11 svar
4 synes godt om
13. oktober 2016

MorTilN

Jeg er død nervøs for i morgen 

Har fået taget æg ud idag... 5 store ægblære gav 3 æg men kun 1 godt... De sidste 2 er de i tvivl om, da de ikke ser gode ud visuelt men vil prøve at befrugte alligevel 

Skal ringe svar imorgen formiddag, om de er blevet befrugtet og deler sig korrekt, men har så dårlig en fornemmelse i maven, at der ikke er nogen af dem der klare den

Det bliver en lang nat tror jeg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

FrkHS

Sender lige lidt positive tanker og håber det allerbedste for dine små æg. Husk der kun skal et godt æg til 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

FrkC

Kan godt huske hvordan det var at skulle vente på svar :l Sender positive tanker og en masse krydsede fingre afsted 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

MorTilN

FrkHS skriver:

Sender lige lidt positive tanker og håber det allerbedste for dine små æg. Husk der kun skal et godt æg til 

Tak for de positive tanker...

1 æg har klaret den og skal ligges op i morgen vis vi ikke høre noget inden

Anmeld Citér

14. oktober 2016

MorTilN

FrkC skriver:

Kan godt huske hvordan det var at skulle vente på svar :l Sender positive tanker og en masse krydsede fingre afsted 

Tusind tak for de positive tanker. Jeg h skal have lagt det ene æg op der har klaret den imorgen vis vi ikke høre andet 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

MorTilN

Øv den dårlige fornemmelse holde stik  Ingen baby til os i denne omgang... ægget delte sig ikke korrekt alligevel

Anmeld Citér

15. oktober 2016

God-mor

Viventerpådig skriver:

Øv den dårlige fornemmelse holde stik  Ingen baby til os i denne omgang... ægget delte sig ikke korrekt alligevel

Anmeld Citér

15. oktober 2016

MorTilN

God-mor skriver:

Tak

Anmeld Citér

15. oktober 2016

tarkoflen

Viventerpådig skriver:

Øv hvor træls for jer det er bare ikke sjovt at få aflyst fordi æggene ikke er gode! Det har jeg også prøvet en gang! Gangen efter blev jeg gravid, det håber jeg også sker for jer<3

Anmeld Citér

15. oktober 2016

MorTilN

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls for jer det er bare ikke sjovt at få aflyst fordi æggene ikke er gode! Det har jeg også prøvet en gang! Gangen efter blev jeg gravid, det håber jeg også sker for jer<3

Det er det  øv hvor træls du også har prøvet det håner ogsø det lykkes næste gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.