ja hvad laver han??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej ville lige høre om andre har prøvet det? det føles som om han ligger helt nede? han er ikk så gad for mine hofteben?? når han bevæger sig er det helt nede og ude i siden ved mine hofteben?? er der andre der oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

hej ville lige høre om andre har prøvet det? det føles som om han ligger helt nede? han er ikk så gad for mine hofteben?? når han bevæger sig er det helt nede og ude i siden ved mine hofteben?? er der andre der oplever det?

Han er nok ved at gøre klar til at komme til verden inden længe. Det kan godt føles lidt ubehageligt, når de "falder" ned. Oplevede jeg med Lillepigen.

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Linda2009 skriver:

Han er nok ved at gøre klar til at komme til verden inden længe. Det kan godt føles lidt ubehageligt, når de "falder" ned. Oplevede jeg med Lillepigen.

han sidder fast hvis det er det du mener

Anmeld

2. oktober 2009

christina2412

jeg føler vores søn ligger og piller skraber med sine finger helt der nede, noget ubehageligt, og han gør det rigtig tit.

han har vendt sig havde han gjort da jeg var 29+5 henne, ved ikke om han står fast endnu, skal til 35 uger undersøgelse ved lægen på tirsdag de kan vel svare mig på det???

men han er godt nok blevet meget strid med hans asen og masen

nogen gange ser det ud som om, så nu bryder han sku igennem den ene side af maven

christina 34+1

Anmeld

2. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

christina2412 skriver:

jeg føler vores søn ligger og piller skraber med sine finger helt der nede, noget ubehageligt, og han gør det rigtig tit.

han har vendt sig havde han gjort da jeg var 29+5 henne, ved ikke om han står fast endnu, skal til 35 uger undersøgelse ved lægen på tirsdag de kan vel svare mig på det???

men han er godt nok blevet meget strid med hans asen og masen

nogen gange ser det ud som om, så nu bryder han sku igennem den ene side af maven

christina 34+1

ved jeg ikk om de vil sige min jmd fortalt miig sidst at han sad fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.