Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tascha25 skriver: Men har du taget eng test?
Men har du taget eng test?
Nej
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NAS1993 skriver: Nej
Hvorfor er det du ikke gør det så hvis du er tre dage over tid?
Tascha25 skriver: Hvorfor er det du ikke gør det så hvis du er tre dage over tid?
Fordi at jeg ligeså godt kan få det tester hos min læge, hvis jeg alligevel skal tjekkes for svamp
Svamp det plejer da at klø noget så forfærdeligt ... Har jeg hørt så det kan da ikke være det
Det klør også, men har så også gået med bind siden i mandags fordi at jeg ikke ved om menstruation bare er forsinket
NAS1993 skriver: Det klør også, men har så også gået med bind siden i mandags fordi at jeg ikke ved om menstruation bare er forsinket
Jeg ville hoppe på tanken og købe en test
KatThyV skriver: Jeg ville hoppe på tanken og købe en test
Alt har lukket i min by på denne tid
KatThyV skriver: Svamp det plejer da at klø noget så forfærdeligt ... Har jeg hørt så det kan da ikke være det
Svamp behøves ikke klø. Ved nogen svider det og føles som en brændende fornemmelse.
Lægen har bekræftet at det er svamp, /0 nu er jeg i behandling
Men han vil gerne se mig i næste uge, hvis min menstruation stadig ikke er kommet
Er jeg gravid nu, så er jeg 4+4 idag
NAS1993 skriver: Lægen har bekræftet at det er svamp, /0 nu er jeg i behandling Men han vil gerne se mig i næste uge, hvis min menstruation stadig ikke er kommet Er jeg gravid nu, så er jeg 4+4 idag
Tog din læge ikke en g test?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128