Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tog en test i går morges, og i morges, og for første gang kom der en nr 2 streg. Min mens dag er i dag/imorgen, men er ikke kommet endnu. Lige pt har jeg ondt i venstre side af underlivet.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De ser positive ud, synes jeg Så stort rillykke herfra. Mine så meget svagere ud, da jeg fandt ud af jeg er gravid. Og der var jeg 4 + 2.
Sandie07 skriver: De ser positive ud, synes jeg Så stort rillykke herfra. Mine så meget svagere ud, da jeg fandt ud af jeg er gravid. Og der var jeg 4 + 2.
Jeg håber at du har ret! Har taget mange test i nogle måneder nu, men der har altid kun været én tydelig streg, så blev så glad da jeg endelig så to streger!
Jeg købte også en pk test fra netto, for lige at se om jeg kunne lave 2 streger på dem også :-P
Sandie07 skriver: Jeg købte også en pk test fra netto, for lige at se om jeg kunne lave 2 streger på dem også :-P
Haha, sjovt du siger det - min plan var at skulle i netto i dag
Den er bestemt positiv Tillykke
Helt sikkert positiv. Ville dog gå til lægen med smerten i venstre side..
Jems skriver: Den er bestemt positiv Tillykke
Tak!! ❤️
Kristinaaa skriver: Helt sikkert positiv. Ville dog gå til lægen med smerten i venstre side..
Den er blevet bedre i dag, men i går var den virkelig voldsom, kunne ingenting. Burde nok ringe på mandag, selvom flere har skrevet på min-mave.dk at de selv har oplevet samme.
Den er helt sikkert positiv
Stort tillykke
Ved ikke om smerterne i venstre side kan være ligament smerter allerede. Vil ikke gøre mig klog på det, da jeg ikke ved så meget om det, men det var bare den første tanke der lige slog mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128