Hvordan udregner i MME indtag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Godaften. Vi er af vores SP blevet anbefalet at skrive ned hvor meget vores søn spiser da han ikke tager godt på i vægt. Jeg laver hans mme på 180 ml vand og 6 skeer baby and me. Jeg blev pludselig i tvivl om det så er 180 ml, for når flasken er lavet ser det nærmer ud som om der er 190-200 ml... Hvad rænker i..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Godaften. Vi er af vores SP blevet anbefalet at skrive ned hvor meget vores søn spiser da han ikke tager godt på i vægt. Jeg laver hans mme på 180 ml vand og 6 skeer baby and me. Jeg blev pludselig i tvivl om det så er 180 ml, for når flasken er lavet ser det nærmer ud som om der er 190-200 ml... Hvad rænker i..

nu brugte vi Allomin, men der stod der at hvis man brugte x ml vand, så skulle man bruge x antal skeer pulver og det ville så give x ml færdig ME.

Vi lavede f.eks. så der var 200 ml færdigblandet, og når hun så var færdig så vi trak vi det der var tilbage fra og skrev resultatet ned.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er det færdigblandede resultat der tæller.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.