Jeg er godt nok kun 22+2 i dag, men mine tanker er allerede nået til den store dag hvor lillefisen skal døbes, vi har planlagt en dato og håber inderligt på at der er tid i kirken den dag.
Vi har valgt den 20. maj, og det skyldes ganske enkelt at det er vores årsdag og samtidig ved vi med sikkerhed at hun er lavet præcist den 20. maj i år, maj måned var nemlig en hård måned i år og det satte sine spor på sexlivet ..
Men jeg synes simpelthen at det kunne være sjovt med lige præcis den dag
Vi har snakket meget om at slå bryllup og barnedåb sammen, uden at brylluppet kommer til at fylde da ingen af os har behovet for et stort bryllup med mange gaver osv. Så det bliver noget nede på jorden noget, ikke noget der skal fylde den dag - men vi bor langt væk fra familien osv. og vi ved at det for især min svigermor er vigtigt at være der på sin søns bryllupsdag ellers havde vi nemlig snakket om bare at tage et smut på rådhuset og så kalde det for det, men på denne måde kan alle få lov til at være der, hvis de altså vil.
Det skal selvfølgelig fremgå af invitationen at der også skal være bryllup den dag, men også at det ikke skal fylde den dag - så hvordan klare man lige det i en dåbsinvitation? 
Er der nogle herinde der har holdt det sammen, hvordan gjorde i, hvordan gik det - er der noget i har fortrudt? 
Anmeld
Citér