Hej,
Jeg skriver fordi jeg simpelthen bliver nød til at få luft til mine tanker og et godt råd hvis nogle skulle have lyst!
Det er sådan at min nummer to skønne datter snart bliver 1 år (selvom jeg ikke forstår hvor tiden dog blev af...)
For at gøre en meget lang historie kort, har jeg ikke kontakt til særlig meget tæt familie og på min mands side har han faktisk en stor familie forholdsvis tæt på hvor vi bor, men som vi ikke ser, kun få få gange, (vi har en del kedelige oplevelser med begge sider, ingen deltagelse i vores familie, ingen rigtig interesse, mange skæve og pinlige oplevelser, ingen rigtig accept på den måde vi gør tingene på osv osv selvom vi ihærdigt har prøvet at invitere til jul og middag gåture osv, det svært at forklare fordi det kræver et laaangt indlæg)
Derfor har vi prøvet at dyrke vores venner lidt mere og har inviteret fem vennerpar men meget uheldigt, så har alle meldt afbud, virkelig uheldigt.
Planen var at det ligesom var vores venner som skulle "fylde" mest til hendes fødselsdag (udover pigerne selvf) da det ikke skulle opstå for mange pinlige øjeblikke med familien.
Jeg har rigtig svært ved at tage et valg kan jeg mærke, vi har jo selvf tænkt at fejre hende alle fire i vores lille familie, så det bliver rigtig hyggeligt, men vi havde da regnet med at vi skulle holde en lille begivenhed for nogle gæster med kage, sang og godt humør.
Skal vi bare stramme os an og så invitere de alle nærmeste familie, for at have nogle at invitere eller..? Det ender tit i snak om deres arbejde hvor ingen rigtig kigger hinanden i øjnene og ikke noget fokus på pigerne.. vil jo bare ikke have de skal opføre sig sådan på hendes fødselsdag så man står tilbage med en tom fornemmelse (som vi har gjort mange gange før...)
Det blev et lidt lang indlæg alligevel.. håber nogle har lyst at svare.
Jeg har desværre mistet en del veninder da jeg blev gravid første gang, jeg var en af de første i min omgangskreds og hurtigt havde vi forskellige interesser. Jeg er hjemmegående med begge piger og har brug for at få luftet mine tanker...
God aften til jer