(februar) :o|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg har ikke haft min mens siden midt august | og vi har brugt kondom hele tiden. 

Er lige Ano til jeg har teste i morgen tidlig men havet lige brug for at komme ud med det.

Knus Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Misjelle

Puha da ... men jeg tror nu ikke det behøver at være graviditet. Har du haft den sådan mere end engang og har din cyklus været nogenlunde præcis?

for ja nu ved jeg ikke helt hvad men .

Anmeld

2. oktober 2009

MoarViborg

Uha.. det er jo spændende! Jeg har først lige haft min første menstruation, og skal op til lægen tirsdag for at snakke prævention, for vi er IKKE gode til at huske kondomet!

Men ja, som Misjelle skriver, så kan da det da være at din mens "bare" er uregelmæssig her i starten! Krydser også  og glæder mig til at høre mere!

Anmeld

2. oktober 2009

Moar'en

dit indlæg er altså lidt svært . Man ved jo ikke om man skal være glad eller bekymret for dig , håber du på der er noget eller ønsker du helst der ikke er?

Men jeg for hvad du nu end ønsker . Lad os endelig høre mere.

Anmeld

2. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Kære Ano

Som de andre tøser skriver behøver det ikke, at være en graviditet - det er ikke sikkert, at din cyklus er helt oppe og kører.

Men, hvad hvis du er gravid? Har I gjort jer nogen tanker?

Der er 1 år og 5 mdr. mellem Luka og Lina (som begge var planlagt). Det er selvfølgelig hårdt (især i starten), men det er slet ikke som hårdt som jeg havde regnet med

Kh.
Katja

Anmeld

2. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg var ikke gravid. Glad men jeg er også en smugle skuffet. 

Tak for jeres svar.

Anmeld

2. oktober 2009

Misjelle

Anonym skriver:

Jeg var ikke gravid. Glad men jeg er også en smugle skuffet. 

Tak for jeres svar.

Selv om det heller ikke er tid til at få et barn så hurtigt efter at have fået Linus, tror jeg også jeg ville blive en smule skuffet, så kan sagtens følge dig. Der er bare noget over at blive mor også selv om det er igen .

Anmeld

3. oktober 2009

finkedinke

Min mens som ellers er meget reglemæssig har også været noget forstyrret efter fødslen. Forrige måned troede jeg at jeg var blevet gravid, mens kom 14 dage for sent. Og jeg nåede at teste 117 gange.
Det var med meget blandede følelser. Jeg ville være helt desperat hvis jeg blev gravid igen. Men på den anden side blev jeg også en lille smule skuffet, fordi det der med graviditet og børn da er det største mirakel man kan opleve.

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

Jeg har ikke fået mens endnu og Alex er 6 mdr i dag .. Syntes faktisk det er lidt ubehageligt da jeg jo ikke ville kunne opdage en evt graviditet  Ikke at vi ikke passer på meenn .. Vil da gerne snart have styr på det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.