så er det sku i morgen det sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.718 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

kiroo

Ja sm overskriften siger er det i morgen det sker, jeg skal møde kl.7.30 på glostrup hospital hvor efter de vi tag vandet, og så skal jeg bare vente på veerne kommer, jeg glæder mig bare så meget. jeg har lige været til JMD i onsdags og fik af vide at jeg var åben 3 cm. så jeg er bare klar, så kan de grimme veer bare komme an. det er så min egen jmd der er der i morgen tid lig sammen med hendes jmd stud. jeg havde også stud. på sidst, så det gør ikke så meget.. store søster skal være hos min moster indtil min mor har fri, og hun glæder sig så meget.. håber i kryser finger for mig og så kommer jeg med en beretning når vi kommer hjem..
god weekend til alle i dejlige tøser..

nu ville jeg se zulu djævle ræs, og hoppe i seng..

kitt 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Lone Jakobsen

uh hvor er det spændende... stort held og lykke med det

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

kiroo skriver:

Ja sm overskriften siger er det i morgen det sker, jeg skal møde kl.7.30 på glostrup hospital hvor efter de vi tag vandet, og så skal jeg bare vente på veerne kommer, jeg glæder mig bare så meget. jeg har lige været til JMD i onsdags og fik af vide at jeg var åben 3 cm. så jeg er bare klar, så kan de grimme veer bare komme an. det er så min egen jmd der er der i morgen tid lig sammen med hendes jmd stud. jeg havde også stud. på sidst, så det gør ikke så meget.. store søster skal være hos min moster indtil min mor har fri, og hun glæder sig så meget.. håber i kryser finger for mig og så kommer jeg med en beretning når vi kommer hjem..

kitt 37+6

Uh.. Held og lykke...

Anmeld

1. oktober 2009

Diana...

Hvor er det spændende.
Held og lykke med det.

Knus

Anmeld

1. oktober 2009

mortilsofieogsara

held og lykke

Anmeld

2. oktober 2009

tumle81

Uhh held og lykke med det, du er nok godt igang med dine veer nu

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

2. oktober 2009

Nybagt mor

Pøj pøj med det - håber alt går efter planen (hvis der findes en sådan altså...)

Ser frem til at høre mere.

Anmeld

2. oktober 2009

mor-til-vanessa

kiroo skriver:

kitt 37+6

held og lykke

Anmeld

2. oktober 2009

FrkC

Så spændende..
Stort held og lykke

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det må jo være overstået nu? ...  Glæder mig til at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.