For stor nakkefold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Til NF scanning brugte jm LANG tid på at måle nakkefold på vores foster. 

Hun sagde at gennemsnittet var 1,8 og blev ved med at måle 2,5 hos os. 

Hun sagde også at hvis det er 2,5 så vil det påvirke det samlede resultat negativt. 

Hun målte og målte og til sidst sagde hun at hun blev nødt til at gå ud fra at det er 2,5. 

Kombineret med min alder (34) og blodprøven fik vi et tal på 1:29xx (knap 3000). Der kunne også ses tydeligt næseben. 

Samlet set er det er fint tal, og dog kan jeg ikke lade være med at tænke over de 2,5 

Nogen der har prøvet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger

Til NF scanning brugte jm LANG tid på at måle nakkefold på vores foster. 

Hun sagde at gennemsnittet var 1,8 og blev ved med at måle 2,5 hos os. 

Hun sagde også at hvis det er 2,5 så vil det påvirke det samlede resultat negativt. 

Hun målte og målte og til sidst sagde hun at hun blev nødt til at gå ud fra at det er 2,5. 

Kombineret med min alder (34) og blodprøven fik vi et tal på 1:29xx (knap 3000). Der kunne også ses tydeligt næseben. 

Samlet set er det er fint tal, og dog kan jeg ikke lade være med at tænke over de 2,5 

Nogen der har prøvet det samme?

Jeg kender flere børn, hvis nakkefold har været langt tykkere, som er helt almindelige raske børn i dag. Så det ville jeg slet ikke bekymre mig om

Anmeld Citér

4. november 2016

Anonym

Jeg synes dit tal er rigtig flot! Med din "alder" er 2,5 vist også flot? Er du blevet mere tryg her lidt tid efter? De ville vel ikke undersøge mere med dit flotte tal? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.