Babyreder / neste sys på bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Christina R

Anemones mor skriver:

Her er lidt billeder af nogle af mine babyreder:

Meget flotte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Christabelle

Hvor er de fine!! 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

NGV

Christina R skriver:

Meget flotte

Mange tak

Anmeld Citér

16. oktober 2016

NGV

Christabelle skriver:

Hvor er de fine!! 

Tusind tak!

Anmeld Citér

16. oktober 2016

NGV

Endnu en babyrede i LibertyofLondon stof!

Denne rede kan købes nu for kr. 779,-

Følg på IG: @snabelreden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Newsence

Anemones mor skriver:

Kære piger på BABY.dk!

Hvis I mangler en lækker babyrede / nest til jeres (kommende) baby, så læs videre:

SNABELREDEN er en nystartet lille virksomhed som syr lækre kvalitets babyreder / neste til små lækre babyer En babyrede omslutter den lille ny - så overgangen fra mors mave bliver mere tryg og behagelig.

Syr på bestilling. Jeg bestiller lækre stoffer hjem, bla. fra Liberty of London, som er i en meget eksklusiv kvalitet og i flotte mønstre. Rederne er 100% homemade og lavet med 100% kærlighed - hvilket bliver afspejlet i detaljen.

Reden leveres i en lækker pose. En babyrede laves for kr. 649,-

Se mere på IG: @snabelreden - FØLG gerne.

Med kærlig hilsen
Nikita

Lidt info om str på disse og evt pris i forskellige str ??

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Aristocats

Så er denne fine babyrede i det smukke LibertyogLondon stof færdig

Denne kan købes nu til kr. 779,- 

Med kærlig hilsen

Nikita

SNABELREDEN

Wow. Super flot  Men må indrømme at jeg synes det er meget dyrt for et hjemmelavet babynest. Mine øko (hvad skal man kalde det? Ikke-hjemmelavet) babynests har kostet mindre og der findes en del babynests til næsten cirka halvdelen af prisen. Kan godt forstå at der selvfølgelig er en slags appeal i at det er hjemmelavet og ja, som sagt, de er virkelig flotte. Men jeg synes ærligt at prisen er for høj - og det er svært at sige da jeg ved hvor meget arbejde der er lagt i det og pris for materialer og så videre, men jeg ville ikke købe så dyrt et babynest der var hjemmelavet, når der er mange på markedet i meget god kvalitet til under prisen. Det er ikke for at dunke dig i hovedet, men måske ville du få flere kunder hvis ikke prisen var så høj - men det er desværre svært at få en "ordentlig"  fortjeneste på håndarbejde, da prisen for materialer og tid simpelthen er for høj til sidst, lagt sammen med hvad de fleste folk vil give for diverse håndarbejde. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

NGV

Aristocats skriver:

Wow. Super flot  Men må indrømme at jeg synes det er meget dyrt for et hjemmelavet babynest. Mine øko (hvad skal man kalde det? Ikke-hjemmelavet) babynests har kostet mindre og der findes en del babynests til næsten cirka halvdelen af prisen. Kan godt forstå at der selvfølgelig er en slags appeal i at det er hjemmelavet og ja, som sagt, de er virkelig flotte. Men jeg synes ærligt at prisen er for høj - og det er svært at sige da jeg ved hvor meget arbejde der er lagt i det og pris for materialer og så videre, men jeg ville ikke købe så dyrt et babynest der var hjemmelavet, når der er mange på markedet i meget god kvalitet til under prisen. Det er ikke for at dunke dig i hovedet, men måske ville du få flere kunder hvis ikke prisen var så høj - men det er desværre svært at få en "ordentlig"  fortjeneste på håndarbejde, da prisen for materialer og tid simpelthen er for høj til sidst, lagt sammen med hvad de fleste folk vil give for diverse håndarbejde. 

Hej!

Tak for din ærlige mening! Ja de kan sagtens fås billigere i div. babyforretninger + webshops - men der har du heller ikke muligheden for selv at sammensætte et design

Jeg syr bla. babyrederne i stoffet LibertyLondon (som skrevet tidligere i tråden), og det er et ret eftertragtet mærke - det kan du ikke købe babyreder i, i almindelige butikker. Det er også kun disse reder der sælges for kr. 779,-.

De reder jeg syr i lidt billigere stof sælger jeg til 649,-.

Så ja, man betaler dels fordi det er et stykke unikt håndarbejde, men i høj grad også for designet og muligheden for selv at vælge sine yndlingsstoffer

Det er min oplevelse at mange faktisk gerne vil bruge lidt penge på at få den perfekte rede til deres baby

Med kærlig hilsen

Nikita

SNABELREDEN

Anmeld Citér

17. oktober 2016

NGV

Newsence skriver:

Lidt info om str på disse og evt pris i forskellige str ??

Hej!

Babyrederne måler ca. 30x70 cm i indvendigt mål - alt efter hvor meget du spænder den ind/ud

Hvis du ønsker den ekstra lang kan vi sagtens finde ud af det!

Prisen afhænger af stoffet - priserne er fra 649,- til 779,-

Med kærlig hilsen

Nikita

SNABELREDEN

Anmeld Citér

17. oktober 2016

NGV

Jeg afholder en GIVEAWAY på Instagram, gå ind på @snabelreden for at deltage!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.