Aristocats skriver:
Wow. Super flot
Men må indrømme at jeg synes det er meget dyrt for et hjemmelavet babynest. Mine øko (hvad skal man kalde det? Ikke-hjemmelavet) babynests har kostet mindre og der findes en del babynests til næsten cirka halvdelen af prisen. Kan godt forstå at der selvfølgelig er en slags appeal i at det er hjemmelavet og ja, som sagt, de er virkelig flotte. Men jeg synes ærligt at prisen er for høj - og det er svært at sige da jeg ved hvor meget arbejde der er lagt i det og pris for materialer og så videre, men jeg ville ikke købe så dyrt et babynest der var hjemmelavet, når der er mange på markedet i meget god kvalitet til under prisen. Det er ikke for at dunke dig i hovedet, men måske ville du få flere kunder hvis ikke prisen var så høj - men det er desværre svært at få en "ordentlig" fortjeneste på håndarbejde, da prisen for materialer og tid simpelthen er for høj til sidst, lagt sammen med hvad de fleste folk vil give for diverse håndarbejde.
Hej!
Tak for din ærlige mening! Ja de kan sagtens fås billigere i div. babyforretninger + webshops - men der har du heller ikke muligheden for selv at sammensætte et design
Jeg syr bla. babyrederne i stoffet LibertyLondon (som skrevet tidligere i tråden), og det er et ret eftertragtet mærke - det kan du ikke købe babyreder i, i almindelige butikker. Det er også kun disse reder der sælges for kr. 779,-.
De reder jeg syr i lidt billigere stof sælger jeg til 649,-.
Så ja, man betaler dels fordi det er et stykke unikt håndarbejde, men i høj grad også for designet og muligheden for selv at vælge sine yndlingsstoffer
Det er min oplevelse at mange faktisk gerne vil bruge lidt penge på at få den perfekte rede til deres baby 
Med kærlig hilsen
Nikita
SNABELREDEN
Anmeld
Citér