Misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2016

Gabriels'mor

Hej piger. 

Jeg var til misdannelsesscanning i torsdags og fik scannet babyen igennem han manglede intet og var helt perfekt ud over vi fik at vide at hans hoved var for lille. Har i været ude for det samme og hvad sagde lægen? Jeg er meget ked af det og bekymret  vi skal til scanning på mandag men det føles som en evighed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Gabriels'mor skriver:

Hej piger. 

Jeg var til misdannelsesscanning i torsdags og fik scannet babyen igennem han manglede intet og var helt perfekt ud over vi fik at vide at hans hoved var for lille. Har i været ude for det samme og hvad sagde lægen? Jeg er meget ked af det og bekymret  vi skal til scanning på mandag men det føles som en evighed

Har ikke selv erfaring med det, men hvis han er helt perfekt og alt så fint ud så har han nok bare et lille hoved. Han er jo langt fra færdigbagt så han kan indhente det 

Du får lige en

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Gabriels'mor

Har ikke selv erfaring med det, men hvis han er helt perfekt og alt så fint ud så har han nok bare et lille hoved. Han er jo langt fra færdigbagt så han kan indhente det 

Du får lige en

Det håber jeg virkelig! Uanset hvad vil man elske sit barn men det rigtig hårdt at tænke på hvis der er noget. Jeg tænkte på den der sygdom microcefali om det kunne være det også selvom alt ser perfekt ud.. men nu må vi bare vente til mandag puhaa tak for din søde besked og krammer 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Gabriels'mor skriver:

Det håber jeg virkelig! Uanset hvad vil man elske sit barn men det rigtig hårdt at tænke på hvis der er noget. Jeg tænkte på den der sygdom microcefali om det kunne være det også selvom alt ser perfekt ud.. men nu må vi bare vente til mandag puhaa tak for din søde besked og krammer 

Jeg kan godt forstå at i er nervøse, det bliver man når det omhandler ens dyrebareste Men jeg tror at det ser fint ud på mandag, og ønsker jer pøj pøj

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Gabriels'mor

God-mor skriver:

Jeg kan godt forstå at i er nervøse, det bliver man når det omhandler ens dyrebareste Men jeg tror at det ser fint ud på mandag, og ønsker jer pøj pøj

vi krydser fingre for alt ser godt ud, tak dine positive beskeder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.