D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
13 svar
6 synes godt om
7. oktober 2016

ZeynepArican

Siden min datter var 2 uger gammel har hun fået d-dråber fra apovit. Det er bare som om hun får ondt i maven af dem. Hun får mavekneb specielt om aftenen. Har læst til om d-dråberne og fandt ud af de er baseret på kokosplie.

Har derfor i 2 dage ikke givet hende d-dråber, da de ikke gøre noget godt for hende.

hvilke d-dråber har i god erfaring med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

Babygirl2014

Vi køber d-pearls fra matas. Prikker/klipper hul og hælder direkte i munden på min datter. Da hun var helt lille, kom jeg indholdet på en ske  Hun har ikke haft noget problem med disse d-dråber.

Anmeld Citér

7. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

D-pearls! De er så gode! 

for de giver netop ikke ondt i maven.

Anmeld Citér

7. oktober 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Du skal købe de d dråber fra apoteket man kalder skanderborg dråber  de driller ikke maven på samme måde 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

FrkC

Vi bruger dem der hedder  lactocare :) Købes på apoteket .. Vi brugte først nogen baseret på jordnøddeolie så vidt jeg husker, men dem fik han mavekneb af så vi skiftede og har ikke oplevet det siden :)

Anmeld Citér

7. oktober 2016

ZeynepArican

FrkC skriver:

Vi bruger dem der hedder  lactocare :) Købes på apoteket .. Vi brugte først nogen baseret på jordnøddeolie så vidt jeg husker, men dem fik han mavekneb af så vi skiftede og har ikke oplevet det siden :)

Har også fået anbefalet lactocare baby :-)

Har også hørt rygter om, at det giver grøn afføring. Kan det passe? 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

FrkC

ZeynepArican skriver:

Har også fået anbefalet lactocare baby :-)

Har også hørt rygter om, at det giver grøn afføring. Kan det passe? 

Det har vi ikke oplevet :) Men måske nogen gør, det ved jeg ikke :) 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

MiniMe2005

Lactocare Baby! Vi startede også med Apovit, men de gav også maveproblemer her. Vi har ingen problemer haft, siden vi skiftede  Og har heller ikke oplevet grøn afføring...

Anmeld Citér

7. oktober 2016

"Anarkisten"

ZeynepArican skriver:

Siden min datter var 2 uger gammel har hun fået d-dråber fra apovit. Det er bare som om hun får ondt i maven af dem. Hun får mavekneb specielt om aftenen. Har læst til om d-dråberne og fandt ud af de er baseret på kokosplie.

Har derfor i 2 dage ikke givet hende d-dråber, da de ikke gøre noget godt for hende.

hvilke d-dråber har i god erfaring med? 

Lactocare baby  De er lavet på solsikkeolie og så er der mælkesyrebakterier i også, hvilket er godt for baby (også for os andre ) Kan se at andre svarer, at de prikker hul i d-pearls og giver dem olien direkte i munden. Som sådan, er der ikke noget galt i det, bortset fra at dosis i sådan en kapsel er 20 mikrogram og baby skal kun have 10 mikrogram.  

Hvad du vælger, er selvfølgelig op til dig 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
"Anarkisten" skriver:

Lactocare baby  De er lavet på solsikkeolie og så er der mælkesyrebakterier i også, hvilket er godt for baby (også for os andre ) Kan se at andre svarer, at de prikker hul i d-pearls og giver dem olien direkte i munden. Som sådan, er der ikke noget galt i det, bortset fra at dosis i sådan en kapsel er 20 mikrogram og baby skal kun have 10 mikrogram.  

Hvad du vælger, er selvfølgelig op til dig 

Det er umuligt at få alt ud af en kapsel, når man prikker hul, så baby får altså rette dosis d dråber.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.