Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg trænger til at få udvidet min omgangskreds.
Jeg er både til at mødes med og uden børn. Har en søn på tre et halvt, som meget gerne vil lege, hvis nogen har lyst
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NCB89 skriver: Hej Jeg trænger til at få udvidet min omgangskreds. Jeg er både til at mødes med og uden børn. Har en søn på tre et halvt, som meget gerne vil lege, hvis nogen har lyst
hej, jeg kunne godt være interesseret, vi flyttede til fyn i Juli og da jeg går hjemme har jeg ikke rigtigt fået nogle venner endnu
Hej hvor på fyn bor du ?
Jeg søger osse veninder bor i Otterup på fyn jeg har en pige på 2 et halvt og en pige på næsten et år
valentinbaby skriver: hej, jeg kunne godt være interesseret, vi flyttede til fyn i Juli og da jeg går hjemme har jeg ikke rigtigt fået nogle venner endnu
Ja, så kan tiden være lang
Hvor bor I?
anna111 skriver: Hej hvor på fyn bor du ? Jeg søger osse veninder bor i Otterup på fyn jeg har en pige på 2 et halvt og en pige på næsten et år
Vi bor i Langeskov, men har bil, så afstanden er ikke det største problem
NCB89 skriver: Vi bor i Langeskov, men har bil, så afstanden er ikke det største problem
Du skal være velkommen til at skrive privat det kunne jo være vi kunne finde ud af noget
Jeg er også frisk på at mødes med nogle nye mennesker
Jeg er fra Nyborg og har to skønne børn
Jeg er også interreseret. Jeg bor i langeskov, har en dreng på snart 1 år og jeg er selv 24 lige om lidt
Er også interesseret, bor i Odense, har en dreng på 5 år og er selv 27
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128