Er min graviditettest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.229 visninger
12 svar
6 synes godt om
6. oktober 2016

Kristinaaa

Kan I andre også antyde en streg eller er det bare mig om mit enorme ønske om at blive mor, der bilder mig ind at den er der? 

Jeg har taget testet her for 5 minutter siden. Min menstruation er udeblevet i nogle dage (er ikke sikker på hvor mange da jeg ikke aner hvor lang min cyklus er) og hvis jeg er gravid er jeg 4+4. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Moar2011

Kristinaaa skriver:

Kan I andre også antyde en streg eller er det bare mig om mit enorme ønske om at blive mor, der bilder mig ind at den er der? 

Jeg har taget testet her for 5 minutter siden. Min menstruation er udeblevet i nogle dage (er ikke sikker på hvor mange da jeg ikke aner hvor lang min cyklus er) og hvis jeg er gravid er jeg 4+4. 

Ja det synes jeg 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Min er lidt mere utydelig end din ikke meget, og jeg har fået af vide min er positiv  og kan da se en streg så vil sige tillykke og den er positiv

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

Moar2011 skriver:

Ja det synes jeg 

Jubiii!

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

skøjte-prinsessen skriver:

Min er lidt mere utydelig end din ikke meget, og jeg har fået af vide min er positiv  og kan da se en streg så vil sige tillykke og den er positiv

Tak, smutter lige til lægen og får taget en test der

Anmeld Citér

6. oktober 2016

ErDetSnartNU

Kristinaaa skriver:

Tak, smutter lige til lægen og får taget en test der

Hvorfor? Det er jo bare en test præcis som den du tager derhjemme, bortset fra, at den ved lægen koster samfundet en masse penge. Er det ikke bedre, at vi bruger sundhedssystemets penge på de syge end på de raske?

Og tillykke med din positive test - den er garanteret endnu flottere med morgenurin i morgen!

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

ErDetSnartNU skriver:

Hvorfor? Det er jo bare en test præcis som den du tager derhjemme, bortset fra, at den ved lægen koster samfundet en masse penge. Er det ikke bedre, at vi bruger sundhedssystemets penge på de syge end på de raske?

Og tillykke med din positive test - den er garanteret endnu flottere med morgenurin i morgen!

Tænker da at det er en god idé at få det bekræftet hos lægen? 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

alenemor42

Kristinaaa skriver:

Det er ikke nødvendigt og de fleste vil ikke se dig før du er 8 uger henne. Det er som en siger fuldstændig samme test hvis de overhovedet vil tage en test når du selv har taget 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Frk.S

Kristinaaa skriver:

Det er slet ikke nødvendigt.

Lægen har jo ikke andre øjne i hovedet end dig, og skal så også bare konstatere at der er to streger (for det er der).

Jeg synes også bare du skal spare dig selv og lægen den tid og i stedet ringe og bede om tid til første reelle lægebesøg, som skal ligge i en uge 8-10 stykker. 

TILLYKKE!! 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

Frk.S skriver:

Det er slet ikke nødvendigt.

Lægen har jo ikke andre øjne i hovedet end dig, og skal så også bare konstatere at der er to streger (for det er der).

Jeg synes også bare du skal spare dig selv og lægen den tid og i stedet ringe og bede om tid til første reelle lægebesøg, som skal ligge i en uge 8-10 stykker. 

TILLYKKE!! 

Det har du selvfølgelig ret i. 

Jeg tager dog alligevel til lægen. Jeg vil gerne have hende med fra start og jeg har også brug for vejledning i forbindelse med noget medicin mod depression .

Jeg er helt vildt glad, men jeg tør næsten ikke tro på den lille næsten usynlige streg skulle være et tegn på der er noget der vokser indeni mig hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.