Prøver at få styr på min cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. oktober 2016

Mikkar

Hej skønne damer.

nu er det ca 5 uger siden vi fandt ud af at min graviditet var endt som en missed abortion, og jeg fik en udskrabning.

jeg prøver derfor at finde ud af min cyklus, da jeg aldrig rigtig har haft styr på den (pga p-stav og p-ring)

inden jeg blev gravid fik jeg mens. D. 19. Juni

efter udsugning fik jeg mens d. 21 september.

og nu er det jo "snart" ved at være tid igen, jeg har igår og idag kunnet teste "positiv" på ÆL-test,  men mange steder står der at test stregen skal være ligeså tydelig som kontrol stregen.

kan jeg skrive testen ind som positiv, på min app, eller skal jeg først skrive den ind som positiv, den dag den er ligeså tydelig som kontrolstregen? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Ras.mussen

Mikkar skriver:

Hej skønne damer.

nu er det ca 5 uger siden vi fandt ud af at min graviditet var endt som en missed abortion, og jeg fik en udskrabning.

jeg prøver derfor at finde ud af min cyklus, da jeg aldrig rigtig har haft styr på den (pga p-stav og p-ring)

inden jeg blev gravid fik jeg mens. D. 19. Juni

efter udsugning fik jeg mens d. 21 september.

og nu er det jo "snart" ved at være tid igen, jeg har igår og idag kunnet teste "positiv" på ÆL-test,  men mange steder står der at test stregen skal være ligeså tydelig som kontrol stregen.

kan jeg skrive testen ind som positiv, på min app, eller skal jeg først skrive den ind som positiv, den dag den er ligeså tydelig som kontrolstregen? ��

Din ÆL test er ikke positiv, og ja du skal først skrive den ind, når test stregen er lige så tydelig eller tydligere end kontrol stregen 

held og lykke

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Mikkar

Ras.mussen skriver:

Din ÆL test er ikke positiv, og ja du skal først skrive den ind, når test stregen er lige så tydelig eller tydligere end kontrol stregen 

held og lykke

Super.. så må jeg se om den er rigtig positiv i morgen, der siger appen i hvertfald jeg skal have ÆL ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.