Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. oktober 2016

ZeynepArican

Hejsa allesammen 

Jeg har lige et hurtigt spøgsmål? Min lille prinsesse på 12 uger har lidt svært ved det at falde i søvn især i træmmesengen. Jeg kan kun få hende til at sove i træmmesengen, hvis jeg vugger hende i søvn og ligger hende i sengen efterfølgende. Hvis ikke hun vugges i søvn og bliver lagt direkte i sengen skriger hun ekstremt hjerteskærende selvom hun er død træt.

Har i dag prøvet at ligge hende til at sove i sin barnevogn, hvor jeg igen blev nød til at køre vognen i frem og tilbage bevægelser. Det lykkedes at få hende til at falde hen uden at jeg skulle vugge hende, men tværtimod køre hende frem og tilbage.

Bliver det til en dårlig vane at blive puttet i barnevognen frem for sengen? Og hvornår har jeres skønne unger vendt sig til træmmesengen?? ❤️❤️

Håber i har tid og lyst til at skrive lidt om jeres oplevelse med det ovennævnte ??

Vh Stolt mor til Z ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ZeynepArican skriver:

Hejsa allesammen 

Jeg har lige et hurtigt spøgsmål? Min lille prinsesse på 12 uger har lidt svært ved det at falde i søvn især i træmmesengen. Jeg kan kun få hende til at sove i træmmesengen, hvis jeg vugger hende i søvn og ligger hende i sengen efterfølgende. Hvis ikke hun vugges i søvn og bliver lagt direkte i sengen skriger hun ekstremt hjerteskærende selvom hun er død træt.

Har i dag prøvet at ligge hende til at sove i sin barnevogn, hvor jeg igen blev nød til at køre vognen i frem og tilbage bevægelser. Det lykkedes at få hende til at falde hen uden at jeg skulle vugge hende, men tværtimod køre hende frem og tilbage.

Bliver det til en dårlig vane at blive puttet i barnevognen frem for sengen? Og hvornår har jeres skønne unger vendt sig til træmmesengen?? ❤️❤️

Håber i har tid og lyst til at skrive lidt om jeres oplevelse med det ovennævnte ??

Vh Stolt mor til Z ��

Jeg ville uden at bekymre mig det mindste vugge videre lidt endnu. - Min datter var 4 mdr da hun begyndte at kunne sove i tremmesengen, og det var kun fordi jeg i starten vuggede hende i sengen, med en hånd på hendes numse. 

Små baby'er får ikke dårlige vaner, og kan ikke forkæles på samme måde som lidt ældre børn. Din datter finder tryghed i de vuggende bevægelser, fordi de minder om da hun lå i maven og blev vugget hver gang du gik

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.