Vi er simpelthen så utrolig glade.
Jeg følte behov for at dele det, og da vi pt. holder det hemmeligt for vores familie så tænkte jeg at baby.dk ville være det perfekte sted. Vi vil gerne overraske familien når det endelig sker at vi bliver gravide.
De første undersøgelser er blevet lavet og alt er så småt begyndt virkelig at gå igang. Vi har været til fertilitet samtale hos lægen og det gik så overraskende let at vi nærmest gik derfra og tænkte, "det var da for nemt". Vi havde troet der ville være modstand i at vi kunne få lov til at få en henvisning videre til fertilitetklinik, så vi havde jo sat vores energi klar til modstand, men der var ingen modstand overhoved.
Det er så fantastisk. 
Vi har snakket med fertilitetklinikken og de siger god for alt. Henvisningen ligger klar på serveren og vi har allerede fået en tid midt September til de første samtaler og undersøgelser.
Jeg skal have tager flere blodprøver, underlivsundersøgelse og vaccineres, men ellers skinner solen på os
Det er så dejligt.
Vi er forberedt på at alt måske ikke kommer til at gå så nemt, og det er vi vel vidne om. Men lige pt. nyder vi at det har gået så godt som det har. 
Vi krydser fingre og håber så inderligt at der kan være en lille ny på vej i starten af det nye år. Det ville være den bedste julegave/ start på året gave, vi kunne tænke os.

Mange tak fordi jeg lige måtte dele hele den lange smøre med jer.
Hilsen Mx2 
Anmeld
Citér