Godmorgen i dejlige baby-brugere 
Lidt for historie:
Vi har et fælles barn på ca. 2 år (Det lykkedes i 5 cyklus). Da han var ca. 1 år gik vi igang med PB nr. 2. Vi tænkte, at der nok, som minimum ville gå 5. cykluser igen, og ville derfor ikke vente for længe, da vi gerne ville have dem tæt på hinanden.
Det lykkedes igen i 5. cyklus. Jeg mistede dog i uge 11. 
På lørdag er det præcist et år siden graviditeten. Og det er først de sidste 2-3 måneder, at min cyklus er nogenlunde stabil. Den er dog på ca. 36-37 dage.
For to måneders tid siden blev vi så henvist til en gynækolog grundet ustabil cyklus (svingede fra 10-65 dage).
Sidste måned skulle manden lave sædprøve på dagen, hvor ægløsning lå. (Så der var ikke så meget lagengymnastik).
I denne måned har jeg så 1. aftale ved gynækologen, hvor jeg bør have ægløsning.
Nu ved jeg så ikke om, jeg skal aflyse tiden hos gynækologen eller om, jeg skal holde ved tiden, og få tjekket om alt er, som det skal være?
På en måde kunne det jo være fedt, hvis det lykkedes i netop dette forsøg, da det jo så er præcist et år efter, det gik galt. Altså lidt symbolsk (Jeg ved godt, at man aldrig kan være 100 på, at det lykkedes).
Jeg er også lidt usikker på, hvad der overhovedet sker ved en gynækolog første gang? Er der nogen, der kan hjælpe med det?
Puha - Beklager, at det blev lidt langt. Men håber, at der er nogen, der kan svare på ovenstående. 

God dag.