til dem der født i hjørring:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg ville lige høre om hvad man selv skal ha med til den lille på hjørring sygehus skal man skal ha bleer med osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

jannie

hej
fødte i hjørring i marts 2005 og der skulle man ikke have noget med. der var hvad man skulle bruge af tøj, bleer og hvad der ellers skulle til...

jannie 35+4

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mange tak

36+5

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

hej
jeg ville lige høre om hvad man selv skal ha med til den lille på hjørring sygehus skal man skal ha bleer med osv?

Jeg har ikke født i Hjørring, men jeg ville lige ringe og tjekke, hvis jeg var dig. bare for en sikkerheds skyld. I Odense skal man have alt med selv, og jeg ved det er sådan på mange andre sygehuse efter sygehusreformerne og sparetider

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Linda2009 skriver:

Jeg har ikke født i Hjørring, men jeg ville lige ringe og tjekke, hvis jeg var dig. bare for en sikkerheds skyld. I Odense skal man have alt med selv, og jeg ved det er sådan på mange andre sygehuse efter sygehusreformerne og sparetider

prøver og spøger min jmd når jeg skal til det sidste gang hun ved det vel?

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

prøver og spøger min jmd når jeg skal til det sidste gang hun ved det vel?

God idé. Jeg tror helt bestemt hun ved det

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Linda2009 skriver:

God idé. Jeg tror helt bestemt hun ved det

ja hvis han ikk er kommet ud skal til sidste besøg ved hende når jeg er 38+2 men jeg har nu tænkt miig og tag hans dyne og nogle bleer og et sæt tøj med til ham afligevel hehe

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

ja hvis han ikk er kommet ud skal til sidste besøg ved hende når jeg er 38+2 men jeg har nu tænkt miig og tag hans dyne og nogle bleer og et sæt tøj med til ham afligevel hehe

du kan måske læse det på deres hjemmeside!?

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

du kan måske læse det på deres hjemmeside!?

jeg kan ik finde noget om det. også ligemeget , tager lidt med . nu flytter jeg jo til åålborg på søndag, men jeg vil føde i hjørring ja lidt tvær er man hehe. men hvis jeg ikk når hjørring må jeg jo tag åålborg og så kan jeg lige så godt pakke en lidt i pulsetasken for i åålbog kender jeg heller til

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

Dyne er der altid på hospitalet - men klogt af dig at tage bleer, stofbleer og et sæt tøj med I Odense skal man have alt med undtagen dyne, selv vådservietter, vatpinde til navlen osv.

Håber ikke det er sådan hos dig, men vær forberedt på det værste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.