Dreng eller pige? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad venter jeg? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.312 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg var til nf idag og fik dette billede med.

Jeg er 2 dage fra at man kan se hvad jeg venter men har først kønsscanning i næste uge.

Hvad tror I det er?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Anonym trådstarter

Og I må gerne skrive hvorfor I mener det er en dreng/pige 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg var til nf idag og fik dette billede med.

Jeg er 2 dage fra at man kan se hvad jeg venter men har først kønsscanning i næste uge.

Hvad tror I det er?

Dreng. Syntes bare det ligner Er ikke den bedste til at se sådan noget, og har selv lagt en lignende tråd op. Det bliver spændende til jeres kønsscanning Selv har vi valgt ikke at få kønnet at vide denne gang selvom jeg er SÅ nysgerrig

Anmeld Citér

5. oktober 2016

alenemor42

Altså man må jo sige det ligner en dreng med den tap midt i det hele  medmindre det er et ben 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

BABYby

Synes det er svært at se, men jeg gætter på pige

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Dreng. Syntes bare det ligner Er ikke den bedste til at se sådan noget, og har selv lagt en lignende tråd op. Det bliver spændende til jeres kønsscanning Selv har vi valgt ikke at få kønnet at vide denne gang selvom jeg er SÅ nysgerrig

Vi har to drenge i forvejen og min mand er overbevist om at han ikke kan lave piger. De laver kun drenge i hans familie de sidste 3 generationer. 

Jeg kunne ikke vente med at få kønnet ar vide. Hvad har du i forvejen?

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Altså man må jo sige det ligner en dreng med den tap midt i det hele  medmindre det er et ben 

Det er foden 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Vi har to drenge i forvejen og min mand er overbevist om at han ikke kan lave piger. De laver kun drenge i hans familie de sidste 3 generationer. 

Jeg kunne ikke vente med at få kønnet ar vide. Hvad har du i forvejen?

Man skal aldrig sige aldrig(: Der er jo ret beset 50 procent chance hver gang Vildt de har fået drenge i 3 generationer

Vi har en pige i forevejen. Vi skulle også have haft det at vide men, men fik mere og mere lyst til at vente til fødslen

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Man skal aldrig sige aldrig(: Der er jo ret beset 50 procent chance hver gang Vildt de har fået drenge i 3 generationer

Vi har en pige i forevejen. Vi skulle også have haft det at vide men, men fik mere og mere lyst til at vente til fødslen

Jo, der er 50% chance, men sandsynligheden bliver mindre når man ved at der kun har været født drengebørn de sidste 3 generationer. 

Det vigtigste er dog at babyen er sund og rask 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Er der flere der tør gætte? Og uddybe? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.