sovestillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.583 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Juniors mor

Det undrer mig hvilke ubekvæmte sovestillinger Julie indtager! Det kan da ikke være behageligt fx at ligge med hovedet bøjet så langt bagover at det næsten rører ryggen (?). Flere gange i løbet af natten har hun møvet sig helt op i højre hjørne (altid højre!) af sengen og kan ikke finde ud af at komme væk igen, og så må vi ind og trække hende ned. Er der andre der oplever dette?

Helle - der er ved at få nyt køkken - jubiiiii!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

ka li ja

jajajajajajajaja kender det hele
er det nødvendigt at flytte hende? blir hun da sur??
her liger han som regel boret ind imellem tremmerne med hovedet(så langt det nu kan komme) og så ligger han på tværs så benene stikker ud i modsatte side. det er åbenbart den måde han sover bedst på!!!!

Anmeld

8. april 2008

Lise

Simon har halvdelen af sit liv sovet med hovedet helt bagover og så gerne med næsen helt oppe i sengeranden på trods af at der er masser af plads...det ser ikke rart ud! Ellers vælter han også rundt i søvne, så han ligger ofte på tværs af sengen, eller med hovedet ned i fodenden...lille fjollehoved :P

Måske de små pus bare ligger bedst sådan? Jeg flytter ikke på Simon når han sover godt - kun hvis han ligger ovenpå dynen og jeg synes han skal nedunder den...

Lise

Anmeld

8. april 2008

Juniors mor

ka li ja skriver:

jajajajajajajaja kender det hele
er det nødvendigt at flytte hende? blir hun da sur??
her liger han som regel boret ind imellem tremmerne med hovedet(så langt det nu kan komme) og så ligger han på tværs så benene stikker ud i modsatte side. det er åbenbart den måde han sover bedst på!!!!

Jeg tror det er derfor hun er sur - altså fordi hun ikke han finde ud af at komme væk fra hjørnet - for lige så snart hun kommer væk derfra sover hun videre.....

Anmeld

8. april 2008

Marco2

Emily kører også den der med helt op i den ene ende så hovedet bukker heeeelt bagover. Men de sidste par dage er hun også begyndt at rulle rundt så hun nu ligger på maven og sover. Det virker lidt som favoritstillingen lige nu. Men den er jeg jo lidt nervøs ved, så vender hende, men det kan vel egentligt være ligegyldigt nu, når hun fint ruller??

AG - med en Em som har spist ok idag....... aner håbet forude.... og vist en pølle i bleen lyder det til lige nu.... 8D

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

ja her møffer tif også rundt, en overgang op i det ene hjørne, men nu møffer hun sig sådan rundt at hun ligger på tværs af sengen...og når så hun stemmer mod med benene så knalder hovedet på i tremmerne...og så bliver hun vred...og sparker endnu mere...og knalder hovedet endnu mere...og sådan kan det blive ved, indtil jeg retter hende...well...du er ikke alene...det sker vist over alt kan jeg læse!

Anmeld

8. april 2008

Muffinmus

ha, ja sgu..det lyder lige som William:)
Han møver sig også op og lægger hovedet helt tilbage tit. Selv om han er i en sovepose...!!!
Han sover kun på siden strot set, men møver alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.