Hvilken vinterstøvle til 1åri pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
12 svar
2 synes godt om
4. oktober 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Hvilken vinterstøvle vil i anbefalde til en næsten 1åri hun går ikke helt endnu men næsten 

Er sikker på hun går helt inden for en månede men det stiller osse store krav til vinterstøvlerne da de ikke må være for stive og tunge det skal helst være en blød bund 

Så jeg har fundet de her 3  en fra bondegaard ek fra ecco og en fra super fit Hvilken ville i tage de har alle blød bund og er lette 

Hælder mest til bondegaad eller ecco da de har mest fleksibel bund går ikke så meget op i udsenet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

mor88

anna111 skriver:

Hvilken vinterstøvle vil i anbefalde til en næsten 1åri hun går ikke helt endnu men næsten 

Er sikker på hun går helt inden for en månede men det stiller osse store krav til vinterstøvlerne da de ikke må være for stive og tunge det skal helst være en blød bund 

Så jeg har fundet de her 3  en fra bondegaard ek fra ecco og en fra super fit Hvilken ville i tage de har alle blød bund og er lette 

Hælder mest til bondegaad eller ecco da de har mest fleksibel bund går ikke så meget op i udsenet 

De må gerne være lavere end dem du har valgt, da det så er nemmere at tage dem på og af, og dertil vil goretex være det bedste. Har hun brede fødder, så duer superfit ikke, og har hun smalle fødder, så er det bedre at styre udenom bundgaard.

hvad med at tage hende med ind i butikken?

Anmeld Citér

4. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Sidste år da min dreng var et år købte jeg mærket superfit. Synes de var rigtig gode og enorm lette i forhold til andre gummistøvler.

Mener også de vandt i test dengang. 

Jeg fik hjælp af en medarbejder da min søn har brede fødder og høj vrist - og dem vi fik var super nemme at tage af og på. De passede perfekt. Så jeg vil anbefale at du tager din datter med og prøver støvlerne på hende

Anmeld Citér

4. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

Sidste år da min dreng var et år købte jeg mærket superfit. Synes de var rigtig gode og enorm lette i forhold til andre gummistøvler.

Mener også de vandt i test dengang. 

Jeg fik hjælp af en medarbejder da min søn har brede fødder og høj vrist - og dem vi fik var super nemme at tage af og på. De passede perfekt. Så jeg vil anbefale at du tager din datter med og prøver støvlerne på hende

https://www.sportamore.dk/produkt/117600-superfit-husky-gore-tex-b-svart/509026?gclid=CjwKEAjwps2_BRC5jduHor-h8xESJADGT-LtYVbkkteXXqpfGmdbvyglUeGgjgCGNwmIc7OabyAMQxoCYI3w_wcB

det var dem her vi havde - ikke så høje og super lette 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

anna111

mor:) skriver:

https://www.sportamore.dk/produkt/117600-superfit-husky-gore-tex-b-svart/509026?gclid=CjwKEAjwps2_BRC5jduHor-h8xESJADGT-LtYVbkkteXXqpfGmdbvyglUeGgjgCGNwmIc7OabyAMQxoCYI3w_wcB

det var dem her vi havde - ikke så høje og super lette 

Tak 

De minder meget om dem jeg har købt til storesøster de sidste par år det er en rigtig lækker vinterstøvle men de har desværre en noget fastere bund og den skal helst være blød nu hun ikke går helt enenu 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

anna111

mor88 skriver:

De må gerne være lavere end dem du har valgt, da det så er nemmere at tage dem på og af, og dertil vil goretex være det bedste. Har hun brede fødder, så duer superfit ikke, og har hun smalle fødder, så er det bedre at styre udenom bundgaard.

hvad med at tage hende med ind i butikken?

De skal helst ikke være lavere da flyverdragten skal kunne nå ordenligt ned over 

Ved ikke om hun har en bred eller smal fod hun er bare en meget lille baby fod lige nu bruger vi prewoker fra bondegaad i str 20 som er noget for store i længten til hende endnu men det var dem de anbefalde i ønskebørn jeg har selvfølgelig osse tænk mig at tage hende med ud og købe dem men er blevet anbefaldet at vente til sidst på månden med at købe til hende da hun ligger på grænsen mellem 2 størrelser 

Bruger superfit til storesøster men ved enlig ikke om hun har en bred eller smal fod vil tro smal 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Tascha26

anna111 skriver:

Har hørt Ecco er gode til de helt små fordi de er vandtætte som gummistøvler, vejer ikke ret meget og stadig varme og praktiske. Jeg ville nok vælge Ecco når hun ikke er ældre

Anmeld Citér

5. oktober 2016

(august)

Det er bedst at tage ned i butikken, men ville selv vælge Ecco, da kan spændes både nede og oppe, så de sidder bedre på foden. 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Dorthe1986

Det bedste for hendes fødder er nogle der kan spændes og ikke bare sådan en snor i toppen. Jo flere spænder jo bedre kan de sættes fast på foden  og det er bedst de ikke er for lange som andre skriver. 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

anna111

Tascha25 skriver:

Har hørt Ecco er gode til de helt små fordi de er vandtætte som gummistøvler, vejer ikke ret meget og stadig varme og praktiske. Jeg ville nok vælge Ecco når hun ikke er ældre

Tak 

Bondegaad er osse lige så vandtætte som en gummistøvle  

Men den har bare ikke de gode velcro bond på men den er så til gengæl god bøjelig når hun skal kravle syntes det er svært 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.