Forkert flaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.421 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2016

ZeynepArican

Hejsa allesammen.

jeg har en lille skønhed på 12 uger gammel, hun har siden hun var 1 mdr været flaskebarn (MAM anti-kolik flasken)

synes hun har spist rigtig fint, meen har en lille bekymring der siger mig, at hun ikke får nok at spise? Når jeg giver hende flasken "leger" hun med tutten med tungen og skuber lidt til den. Når hun endelig tager fat går der ikke mere end 10 sekunder før hun begynder at blive ulykkelig over drejer hovedet til højre og venstre

tænker om det måske er sutteflasken jeg skal overveje at skifte?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ZeynepArican skriver:

Hejsa allesammen.

jeg har en lille skønhed på 12 uger gammel, hun har siden hun var 1 mdr været flaskebarn (MAM anti-kolik flasken)

synes hun har spist rigtig fint, meen har en lille bekymring der siger mig, at hun ikke får nok at spise? Når jeg giver hende flasken "leger" hun med tutten med tungen og skuber lidt til den. Når hun endelig tager fat går der ikke mere end 10 sekunder før hun begynder at blive ulykkelig over drejer hovedet til højre og venstre

tænker om det måske er sutteflasken jeg skal overveje at skifte?

Du kan evt starte med at købe en anden flaskesut. Avent flaskersutterne passer fint på mam flaskerne og omvendt. 

Min datter kunne slet ikke arbejde med avent flaskerne, og vi endte altid med mere mælk på tøjet end i hende. Vi skiftede så til mam anti-kolik og de var fantastiske til min datter. 

Så det kan sagtens være at din datter bare ikke kan samarbejde med mam falsken.

Hov nu så jeg lige at din datter er 12 uger og har været flaskebarn siden hun var 1 mdr. Har du prøvet en ny str flaskesut?

Min datter var ca 12 uger da vi skiftede til str 2 (større hul), fordi hun netop som du beskriver hurtigt blev frustreret. Mælken kom bare ikke hurtigt nok med str 1 (dem der er på flasken når man køber den).

Anmeld Citér

4. oktober 2016

ZeynepArican

MummiT skriver:

Du kan evt starte med at købe en anden flaskesut. Avent flaskersutterne passer fint på mam flaskerne og omvendt. 

Min datter kunne slet ikke arbejde med avent flaskerne, og vi endte altid med mere mælk på tøjet end i hende. Vi skiftede så til mam anti-kolik og de var fantastiske til min datter. 

Så det kan sagtens være at din datter bare ikke kan samarbejde med mam falsken.

Hov nu så jeg lige at din datter er 12 uger og har været flaskebarn siden hun var 1 mdr. Har du prøvet en ny str flaskesut?

Min datter var ca 12 uger da vi skiftede til str 2 (større hul), fordi hun netop som du beskriver hurtigt blev frustreret. Mælken kom bare ikke hurtigt nok med str 1 (dem der er på flasken når man køber den).

Ja tænker også om det måske er størrelsen, Hmmm? Det må jeg da lige prøve, for der er noget i mig der siger? At hun ikke får nok mme

Anmeld Citér

4. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ZeynepArican skriver:

Ja tænker også om det måske er størrelsen, Hmmm? Det må jeg da lige prøve, for der er noget i mig der siger? At hun ikke får nok mme

Jeg ville prøve en str 2 sut, og se om ikke det hjælper på det. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Troldemommi

ZeynepArican skriver:

Du kan sagtens selv gøre hullet større i suttedelen, bare brug en steril nål ��

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Det kan faktisk ikke rigtig lade sig gøre at lave huller i silikonesutterne. Silikonen lukker bare sammen igen. I latexsutter kan man dog sagtens.

Vi brugte også mam. Str 2 gik fint, men da den blev for langsom for ham, og vi ville skifte til str 3, gik det helt i kage. Hullet var alt for stort og suttehovedet en del større. Vi prøvede så lidt forskelligt og endte med at bruge NUK.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.