jeg har siden juli gået ledig, været til en del samtaler og er nu endelig blevet tilbudt job, jeg skal ind i dag og skrive under...
det er ikke drømme jobbet men der er et fint job som passer ok ind i vores familie og et job jeg ved jeg kan og jeg glæder mig til at starte
job som pædagog med meget autistiske unge mennesker
vi skal til april ud og rejse i 3 uger hvilket jeg har gjort dem opmærksomme på under første samtale.
jeg glemte da at fortælle at jeg i slutningen af denne måned skal havde fjernet en skønhedsplet under min fod. jobbet var først med sart d. 1/11 så jeg troede ikke det ville havde den store indflydelse... men nu vil de gerne havde jeg starter før hvilket jo er super. jeg får så et brev i dag om at jeg skal forvente at jeg ikke må støtte på foden i 4 UGER! efter operationen... det vil sige hele den første måned...
grundet at den er under foden skal det gøres om efteråret/vinteren og da jeg skal på krykker i 4 uger åbenbart er det jo bedst med efterår og det skal helst være helet helt op inden vi skal på ferie i april da vi skal rejse laaangt væk og har sparet i flere år for at komme på denne ferie....
den SKAL fjernes da skønhedspletter under fødderne er "høj riciko" for at udvikle kræft.
jeg er meger ærlig af person og vil gerne sige det inden jeg skriver under så alle kort er på bordet...
min mor siger jeg bør udskyde operationen til januar og ellers holde mund med at jeg skal opereres... eller udskyde operationen til næste efterår... hvilket jeg ikke ved om jeg tør da den allerede er vokset...
skal jeg glæde mig over at havde fået nyt job men føle at jeg tager dem i røven ved at tie stille... eller skal jeg sige det med frygt for at jeg ikke får jobbet alligevel?

Anmeld
Citér