Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Min første fødsel varede i næsten 30 timer. En meget hård omgang.
Alle siger at det går hurtigere 2. gang.
Så til jer, som har haft 25+ timers fødsel 1. gang, hvordan gik det 2. gang?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
28-29 timer første gang (fra vandet gik hjemme), ca.3 timer anden gang (fra vandet gik hjemme)...
Havde en fantastisk oplevelse med nr. 2, selvom jeg var temmelig nervøs og lidt bange, ovenpå den trælse og mega hårde fødsel jeg havde med den første.
Så der er håb
Karina84 skriver: 28-29 timer første gang (fra vandet gik hjemme), ca.3 timer anden gang (fra vandet gik hjemme)... Havde en fantastisk oplevelse med nr. 2, selvom jeg var temmelig nervøs og lidt bange, ovenpå den trælse og mega hårde fødsel jeg havde med den første. Så der er håb
Dejligt at høre
Tusind tak.
Anonym skriver: Hej Min første fødsel varede i næsten 30 timer. En meget hård omgang. Alle siger at det går hurtigere 2. gang. Så til jer, som har haft 25+ timers fødsel 1. gang, hvordan gik det 2. gang?
Kigger med her. Havde også en fødsel der varede over 30 timer første gang.
1. fødsel varede 12 timer
2. fødsel varede 22 timer
Det er så forskelligt fra person til person. Man kan ikke som udgangspunkt regne med, at fødsel er nemmere 2. gang
Første fødsel varede 43 timer (hun var stjernekigger)
Anden fødsel blev jeg sat i gang to gange men endte i aks, da jeg ikke åbnede mig (var 41+5)
MoarHvidovre skriver: 1. fødsel varede 12 timer 2. fødsel varede 22 timer Det er så forskelligt fra person til person. Man kan ikke som udgangspunkt regne med, at fødsel er nemmere 2. gang
Puha
PT skriver: Første fødsel varede 43 timer (hun var stjernekigger) Anden fødsel blev jeg sat i gang to gange men endte i aks, da jeg ikke åbnede mig (var 41+5)
Hold da op.
Min varede næsten 30 timer fordi jeg ikke åbnede mig
32 timer første gang. Ca. 8 timer 2. Gang. Heraf kun sidste 4 timer med slemme veer.
Første gang gik jeg igang af mig selv og efter 39 timer kom hun ud.
Anden gang blev jeg sat igang fordi jeg var gået over tid og fra jeg tog den første pille kl 11 går der knap en time før veerne stille og roligt går igang og hun er født 16.38
Jeg ved ikke om det var pillen eller om hun bare fik travlt. Jeg var igang hele dagen med ikea besøg og hjem og hente storesøster inden jeg hentede ham farmand og vi kørte på sygehuset. Var helt lukket da de satte mig igang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128