Mere mælk under ene end det andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2016

Mus84

Jeg har den første 1,5 uges tid brugt ammebrik på det ene bryst fordi jeg fik sår og gjorde ondt. Nu er han imorgen 3 uger og sutter rigtig fint på begge bryster. 

Men der er meget mere mælk i mit bryst jeg ikke har brugt ammebrik på, for det første kan man høre mælken han sluger i sig og for det andet er brystet meget større end det andet. 

Der er dog også masser af mælk i det andet bare ikke helt nok fordi nogle gange kan det ikke mætte ham og jeg må give af det andet også. 

Nogen som har prøvet det? Og evt hvordan jeg får mere mælk i det bryst også? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

Berta

Mus84 skriver:

Jeg har den første 1,5 uges tid brugt ammebrik på det ene bryst fordi jeg fik sår og gjorde ondt. Nu er han imorgen 3 uger og sutter rigtig fint på begge bryster. 

Men der er meget mere mælk i mit bryst jeg ikke har brugt ammebrik på, for det første kan man høre mælken han sluger i sig og for det andet er brystet meget større end det andet. 

Der er dog også masser af mælk i det andet bare ikke helt nok fordi nogle gange kan det ikke mætte ham og jeg må give af det andet også. 

Nogen som har prøvet det? Og evt hvordan jeg får mere mælk i det bryst også? 

Hej

Det er meget normalt at du har mindre mælk i det bryst du har brugt suttebrik på - for brystet stimuleres ikke ligeså godt når man bruger den. Bruger du den stadig? Ellers prøv at udfase den. 

Hvis du er kommet af med brikken kan du arbejde produktionen på det bryst op igen - ved at lægge dit barn hyppigt til der bryst - lidt flere gange end ved det modsatte. Hvis du samlet set mangler lidt mælk kan du også malke ud på det bryst med mindst mælk i hver gang du har ammet (uanset hvilket bryst du har ammet på primært) Det er nemt og hurtigt og mest skånsomt for brystet at håndudmalke - teknikken læres hurtigt (tjek evt youtube)

Pøj Pøj med det. 

Berta

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.