Bugaboo hilfe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2016

Soonmom

i har fået en Bugaboo donkey dou og er super glad for den,  dog er jeg ikke specielt begejstret over regnslagne magen til l*rt.  (svære at sidde ordenligt og ligner noget der er løgn) 

Vi overvejer (eller har faktisk hele tiden gjort det)  de der kalecjer med myggenet og som der skulle være vandafvisende.  Men ville lige høre erfaringer?- er de pengene værd? 

Vores bugaboo er blågrøn og så vidt jeg kan se findes kalechen kun i 4 farver,  kan der virkelig være rigtigt? -  kommer da til at se dumt ud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

lilledittemor

Soonmom skriver:

i har fået en Bugaboo donkey dou og er super glad for den,  dog er jeg ikke specielt begejstret over regnslagne magen til l*rt.  (svære at sidde ordenligt og ligner noget der er løgn) 

Vi overvejer (eller har faktisk hele tiden gjort det)  de der kalecjer med myggenet og som der skulle være vandafvisende.  Men ville lige høre erfaringer?- er de pengene værd? 

Vores bugaboo er blågrøn og så vidt jeg kan se findes kalechen kun i 4 farver,  kan der virkelig være rigtigt? -  kommer da til at se dumt ud? 

Vi har aldrig brugt vores regnslag 

Men i kan jo bare købe et andet 

Jeg kender ikke de kalecher med myggenet - er det solkalecherne med net i siderne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.