Baby's navnE....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2016

Skouboe

Jeg ville lade hende beholde sit, og så kunne din kommende mand evt tage dit efternavn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

NejaJ

Tak for alle jeres svar...

Jeg ønsker mine børn skal hedde det samme, men hvis baby så kommer til at hedde Pedersen, så hedder storesøster og bebs jo ik samme???

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Liv_86

NejaJ skriver:

Hejsa alle i skønne Q's

Jeg føler faktisk jeg står i lidt af et dilemma...

Jeg har en pige på snart 9 år fra et tidligere forhold som hedder Dyhr Jakobsen til efternavn. (Jakobsen efter mig og Dyhr efter hendes far.) 

Nu er jeg HELDIGVIS blevet gravid, og vi snakker faktisk meget om at holde bryllup sammen med barnedåb... 

Men faren til bebs i maven hedder Pedersen, hvilket jeg regner med at komme til at hedde i stedet for jakoben. 

Hvad med den store pige, skal hun fortsat hedde Jakobsen eller skal hun også skifte navn til Pedersen?

Min tanke er faktisk lidt at min store pige skal have slettet Dyhr efter hendes far, også bare hedde det samme som mig. Vi har ikke pt samvær med hendes far, og jeg har lige vundet en sag om forældremyndighed.

Hvad tænker i?? <3

Knus 

Jeg ville foreslå at manden tager dit efternavn. 

Pedersen er også ret kedeligt, det hedder min kæreste også. 

så kan I hedde Pedersen Jakobsen og jeres fælles barn hedder også det. Dit første barn har så dermed også samme efternavn som jer. Altså Jakobsen til sidst. 

Det er sådan vi kommer til at gøre det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.