Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PIGE hvor er det dog vildt at vi nu kender kønnet på den lille fis inde i maven jeg må indrømme at da jeg tog den første positive test tilbage i juli måned, havde jeg faktisk ikke regnet med en blivende graviditet.. Jeg tænkte at vi da sikkert skulle være så uheldig at når det endelig var lykkedes så skulle der da ikke blive et barn ud af det første gang, men alt er simpelthen bare gået efter bogen og hun er altid så aktiv når vi ser hende til scanninger, det er det mest fantastiske
Det virker så surrealistisk at sige jeg/vi skal være mor til en lille pige, jeg/vi skal have en datter Jeg elsker hende simpelthen så højt allerede og kan slet ikke vente til hun kommer ud til os
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vidunderligt! Vi venter også en pige. For mig føles det lidt underligt, for jeg var fuldstændig overbevist om at det var en dreng. Men vi glæder os! Helt vildt, det er så skønt.
vildcille skriver: Vidunderligt! Vi venter også en pige. For mig føles det lidt underligt, for jeg var fuldstændig overbevist om at det var en dreng. Men vi glæder os! Helt vildt, det er så skønt.
Dejligt! Jeg var også overbevist om at der lå en lille dreng derinde, men det var altså en pige
Tillykke med jeres små piger! Vi finder først ud af kønnet til MD scanningen. Jeg tror det er en pige, men far håber og tror det er en dreng, typisk mænd...
sasaba skriver: Tillykke med jeres små piger! Vi finder først ud af kønnet til MD scanningen. Jeg tror det er en pige, men far håber og tror det er en dreng, typisk mænd...
Hatten af for at du kan vente så længe
Ja det er typisk mænd, dog ville min kæreste rigtig gerne have en pige
Bønnespire skriver: Hatten af for at du kan vente så længe Ja det er typisk mænd, dog ville min kæreste rigtig gerne have en pige
Min NF skulle tages om, fordi de havde givet mig en tid da jeg var 11+0, efter egen beregning, men bebs var så lidt yngre end det og var for lille til at blive målt. Så var til scanning i 13+2 og orkede ikke lige endnu en scanning et par uger efter!
Nu er der kun 3 uger til MD! Egentligt er det mest alt det andet jeg glæder mig mest til at få viden om! Men det bliver nu dejligt at kan begynde at tænke i farvede baby-baner fremfor at alt bare er en grå-hvid tåge
sasaba skriver: Min NF skulle tages om, fordi de havde givet mig en tid da jeg var 11+0, efter egen beregning, men bebs var så lidt yngre end det og var for lille til at blive målt. Så var til scanning i 13+2 og orkede ikke lige endnu en scanning et par uger efter! Nu er der kun 3 uger til MD! Egentligt er det mest alt det andet jeg glæder mig mest til at få viden om! Men det bliver nu dejligt at kan begynde at tænke i farvede baby-baner fremfor at alt bare er en grå-hvid tåge
Det kan jeg da egentlig godt forstå du ikke helt gad her er der også kun 3 uger til MD! Men er nu lidt nervøs, det er nærmest den vigtigste scanning at få overstået i mit hovede
Men det er nu fedt at kunne sige han/hun istedet for "den", og kunne gå efter en bestemt farve og finde det helt rigtige navn osv
Bønnespire skriver: Det kan jeg da egentlig godt forstå du ikke helt gad her er der også kun 3 uger til MD! Men er nu lidt nervøs, det er nærmest den vigtigste scanning at få overstået i mit hovede Men det er nu fedt at kunne sige han/hun istedet for "den", og kunne gå efter en bestemt farve og finde det helt rigtige navn osv
Ja jeg er også helt vildt spændt, man vil jo bare have at alt er helt 100 % som det skal være derinde Jeg glæder mig skam også meget til at vide kønnet, tro mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128