Kan det være tegn på spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2016

Helena26

Hej alleSammen

Jeg har endelig fået nogle streger på mine testet, og jeg har fået ud af, at jeg er 7 uger henne. Idag, da jeg var toilettet tørre jeg mig og der kom lidt mørkt/rødt blod ud med lidt små klumper, men det VAR kun på papiret har ikke blødt efterfølgende eller før det. Jeg havde sex med min kæreste igår, og kunne det havde noget med det, at gøre? Eller? Er virkelig nervøs, og da jeg ringede til lægevagten, sagde de at så længe jeg ikke var længere vil de ikke gøre noget!

Andre der har prøvet det? 

Jeg har ingen smerter! 

Undskyld for de dybe detaljer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

God-mor

Helena26 skriver:

Hej alleSammen

Jeg har endelig fået nogle streger på mine testet, og jeg har fået ud af, at jeg er 7 uger henne. Idag, da jeg var toilettet tørre jeg mig og der kom lidt mørkt/rødt blod ud med lidt små klumper, men det VAR kun på papiret har ikke blødt efterfølgende eller før det. Jeg havde sex med min kæreste igår, og kunne det havde noget med det, at gøre? Eller? Er virkelig nervøs, og da jeg ringede til lægevagten, sagde de at så længe jeg ikke var længere vil de ikke gøre noget!

Andre der har prøvet det? 

Jeg har ingen smerter! 

Undskyld for de dybe detaljer 

Jeg tror det er en harmløs kontaktblødning. Har oplevet det i begge mine graviditeter i uge 7

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Helena26

Kan du huske hvordan dit blod var? 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Mille:)

Ens slimhinder er meget sarte under graviditeten, så tror også det var en kontaktblødning efter sex...

så længe du ikke bløder mere, og især ikke har smerter tror jeg ikke du skal være bekymret...

jeg blødte selv i uge 5, en god stribe i trusseindlægget og troede virkelig jeg var ved at abortere... er i dag i uge 16 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

God-mor

Helena26 skriver:

Kan du huske hvordan dit blod var? 

Lyserødt den ene gang og anden gang frisk blod og brunligt blod. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Mikkar

Jeg ville få henvisning til GYN. 

Jeg var selv ude for en missed abortion for præcis en måned siden, jeg tog til gyn.efter jeg opdagede en MINIMAL lyserød "dråbe" blod.. 

efter min oplevelse, synes jeg ikke man kan være forsigtig nok ��❤️

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Camellia

En spontan abort gør ondt og man bløder meget.. Det har de to jeg har oplevet i hvert fald gjort.. Så tror ikke du skal være bekymret :-)

Anmeld Citér

4. oktober 2016

CK13

Camellia skriver:

En spontan abort gør ondt og man bløder meget.. Det har de to jeg har oplevet i hvert fald gjort.. Så tror ikke du skal være bekymret :-)

Min gjorde ikke ondt.. Overhovedet. Og jeg pletblødte kun en smule brunt, så sådan kan man desværre ikke sætte det op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.