Stoppe middagslur - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2016

striber

Min dreng droppede den da han var 2,8år ca. Min datter er 2,8 nu, og intet tyder på, at hun har tænkt sig at slippe den endnu. Hun sover stadig 2-3 timer, og nyder den rigtig meget.

Jeg tror på at børnene selv skal sige fra, når de ikke længere har brug for den. Så herhjemme er det ikke noget vi fremtvinger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

M (:

Morogbarn skriver:

hvor gamle var jeres børn, da de stoppede med at sove middagslur?

Min søn på 3,5 år sover stadig til middag. Han sover 1,5-2,5 timer. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Zelinasmor

Min stoppede da hun var 2 år og en måned.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter 2 år og 3 mdr, og hun er så småt begyndt at droppe luren ind i mellem. Hun har dog stadig behov for den, så når hun ikk får sovet, går hun omkuld senest kl 17. Tror dog ikke der går længe før hun helt er færdig med den.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

"Anarkisten"

I skrivende stund er vores yngste på 3,5 år, midt i middagsluren   Han sover en times tid i børnehaven, men får omkring 2 timer herhjemme i weekenden  

Anmeld Citér

2. oktober 2016

lineog4

Alle mine 3 har sovet frem til de skulle starte i børnehave og havde absolut behov for det. Da de så kom i børnehave og skulle ud af krybben og ned på gulvet plus de andre gik på legepladsen så var de svære at få til at sove, ikke fordi de ikke have behovet, men de havde bare et endnu større behov for at lege 

min ældste pige klarede overgangen fint var 3 år og 3 mnd, den mellemste var ikke fyldt 3 og sov videre her hjemme i et år mere og var fuldstændig udkørt og vi måtte droppe smidbleen projektet pga det. 

Den yngste sov et par måneder ind i børnehavetiden, og blev ved meget længe her hjemme efter behov. Han er 6 nu og lige startet i 0. Klasse og kunne sagtens se ham tage en lur midt på dagen, hvis det var

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.