Er knust lige nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.192 visninger
11 svar
2 synes godt om
30. september 2016

Musen85

Forhelvede (undskyld sproget)!! Lige som man tænker at nu bliver det heller ikk være lige nu, pga en (hvad man troede) var en spontan abort.. Så blev jeg akut indlagt idag pga kraftig og pludselig blødning og smerter i venstre side. Blev scannet, og de fandt en stor blødning i bughulen  bliver selvfølgelig opereret akut og det viser sig at jeg havde en graviditet i æggelederen i venstre side som var sprunget.. Så har fået fjernet venstre æggeleder nu. De tjekkede selvfølgelig også lige højre side, som så også var ødelagt af en tidligere graviditet uden for livmoderen, men de lod den sidde da den ikk gjorde skade og de har prøvet at reparere den, men der var absolut ingen garanti .. Så naturlige graviditeter er officielt næsten ikke muligt mere for os  

Selvom vi havde besluttet at vi ville kunne benytte os af fertilitetsbehandling fremover , så ramte det svar sku godt nok hårdere end jeg havde forventet det ville 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Tascha26

Musen85 skriver:

Forhelvede (undskyld sproget)!! Lige som man tænker at nu bliver det heller ikk være lige nu, pga en (hvad man troede) var en spontan abort.. Så blev jeg akut indlagt idag pga kraftig og pludselig blødning og smerter i venstre side. Blev scannet, og de fandt en stor blødning i bughulen  bliver selvfølgelig opereret akut og det viser sig at jeg havde en graviditet i æggelederen i venstre side som var sprunget.. Så har fået fjernet venstre æggeleder nu. De tjekkede selvfølgelig også lige højre side, som så også var ødelagt af en tidligere graviditet uden for livmoderen, men de lod den sidde da den ikk gjorde skade og de har prøvet at reparere den, men der var absolut ingen garanti .. Så naturlige graviditeter er officielt næsten ikke muligt mere for os  

Selvom vi havde besluttet at vi ville kunne benytte os af fertilitetsbehandling fremover , så ramte det svar sku godt nok hårdere end jeg havde forventet det ville 

Kæmpe krammer herfra.. har ikke selv stået i din situation, men hvor må det være hårdt  heldigvis er der gode fertilitets muligheder, så er sikker på det nok skal lykkedes jer før eller siden. På den anden side ved i nu besked og skal ikke kæmpe unødvendigt i flere år på noget der er umuligt. Alt held og lykke 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Musen85

Tascha25 skriver:

Kæmpe krammer herfra.. har ikke selv stået i din situation, men hvor må det være hårdt  heldigvis er der gode fertilitets muligheder, så er sikker på det nok skal lykkedes jer før eller siden. På den anden side ved i nu besked og skal ikke kæmpe unødvendigt i flere år på noget der er umuligt. Alt held og lykke 

Vi har heldigvis meldt os til behandling inden det her skete.. For vi har prøvet i 1,5 år og har kun opnået to graviditeter som begge har været uden for livmoderen �� så nu skal vi bare lige oven på igen efter det her.. Og så starter et nyt projekt  men ja præcis, selvom det var et hårdt svar, så ved vi hvilke vej vi skal vælge nu  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Baby2017

Musen85 skriver:

Stor kram til dig!!

Min søster fik fjernet begge æggeleder grundet det samme, det var bare tvillinger og i første hug efter at have fået lagt æg op var der gevinst og jeg har den sødeste niece på 3 år

Jeg ønsker dig al held og lykke, ved det er hårdt og svært at se sig ud af men der er lys for enden af tunnellen. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

CK13

Jeg sender jer de bedste tanker!!! 

HOLD kæft hvor er i også bare uheldige og hvor er det skide uretfærdigt!!! Øv for en omgang .. 

Men ja, heldigvis har i nu en retning for fremtiden og det jo altid godt   Du må endelig skrive herinde igen når du (forhåbentligt) snart bliver gravid igen!  Så skal det fandeme fejres 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Musen85

CK13 skriver:

Jeg sender jer de bedste tanker!!! 

HOLD kæft hvor er i også bare uheldige og hvor er det skide uretfærdigt!!! Øv for en omgang .. 

Men ja, heldigvis har i nu en retning for fremtiden og det jo altid godt   Du må endelig skrive herinde igen når du (forhåbentligt) snart bliver gravid igen!  Så skal det fandeme fejres 

Ja det må man sige  er blevet enige med min veninde om at jeg må begynde at spille lotto.. Noget held må vi da have et sted  

Men ja, håber virkelig at vi kan komme i behandling hurtigst muligt, når min krop er ovenpå igen  og så slipper vi forhåbentlig for det her fremover, så vi snart kan få vores "nugga-baby"

Og tro mig.. Jeg jubler højt med det samme det sker og vi ser at den ligger hvor den skal 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

RR12

Hej med dig

Føler med dig, har gennemgået nøjagtig det samme som dig! Det er rigtig svært at forlig sig med tanken om at man ikke længere kan få børn ad den naturlige vej. Men jeg håber og tror på at det nok skal lykkedes når I kommer i behandlingFor os lykkedes det i anden omgang og har nu en dejlig dreng på lidt over 1 år, og han var hele besværet værd

Anmeld Citér

4. oktober 2016

CK13

Musen85 skriver:

Ja det må man sige  er blevet enige med min veninde om at jeg må begynde at spille lotto.. Noget held må vi da have et sted  

Men ja, håber virkelig at vi kan komme i behandling hurtigst muligt, når min krop er ovenpå igen  og så slipper vi forhåbentlig for det her fremover, så vi snart kan få vores "nugga-baby"

Og tro mig.. Jeg jubler højt med det samme det sker og vi ser at den ligger hvor den skal 

Ja det er rigtigt 
Kunne være jeg også skulle begynde at spille 

Det skal i nok kunne 

Fedt, det vil jeg glæde mig til!! 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Babybee

Musen85 skriver:

Føler virkelig virkelig med dig.. men hold da op, hvor vores historier lyder ens.

Jeg har haft 3 graviditeter udenfor livmoderen, hvoraf den sidste desværre også endte ud med at få fjernet den ene æggeleder + en del blod i bughulen :-(

Så deler virkelig din frustration over at naturlig graviditet er rimelig meget ude af billedet... Pt. går vi og venter på IVF...

Hvor langt er du i behandlingsbilledet?

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Musen85

Babybee skriver:

Føler virkelig virkelig med dig.. men hold da op, hvor vores historier lyder ens.

Jeg har haft 3 graviditeter udenfor livmoderen, hvoraf den sidste desværre også endte ud med at få fjernet den ene æggeleder + en del blod i bughulen :-(

Så deler virkelig din frustration over at naturlig graviditet er rimelig meget ude af billedet... Pt. går vi og venter på IVF...

Hvor langt er du i behandlingsbilledet?

Årh vi har lang vej desværre  vi er tilmeldt ægsortering i Aalborg, skal til samtale her i november. Men har en ventetid på op til 2 år, inden vi kan begynde i behandling  Men vi håber på at vi bliver lidt klogere når vi har været til samtale 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.