Kan min baby have aften kolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. september 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Hej til alle.

Jeg er efterhånden en meget desperat mor, til en om aften skrigende baby.

Min lille pige er 5 mdr gammel. Hun er så småt ved at begynde på grød. Og så er har vi i noget tid nu kommet noget johannesbrødkernemel i hendes MME, sådan at hun ikke gylper så meget, som ellers var ret voldsomt, og det hjælper heldigvis.

Hun var inde i en super god rytme før, og vi var helt forbavset over vores lille prinsesse. MEN MEN MEN.. her det sidste stykke tid er hun begyndt at være rigtig meget vågen om aften, hvilket jo i princippet er rigtig dejligt, men det er det ikke i dette tilfælde. For det er bestemt ikke nogen glad baby vi har os. vi kan hygge med hende og hele dagen, er hun bare den nemmeste baby, men lige så snart aften skrider frem og hun skal til at have sin nat flaske, så bryder helvede løs, mildt sagt. Hun begynder at skrige meget voldsomt, som om vi banker hende, hvilket vi jo selfølgelig ikke gør. INTET hjælper. Trøst virker ikke, ble skift virker ikke, mad virker ikke. Hun skriger uanset hvad vi gør. Dette kan desværre stå på i alt fra 1 til 3 timer. lige med meget enkelte dage undtaget. End til hun bliver så overtræt at hun falder i søvn, efter lang tids vuggen i armene. Ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Har aldrig før oplevet en baby der er sådan. SP siger at hun jo kan skifte rytmer og humør og sådan efter opstart på grød, men der må da være en grænse.

Andre der har prøvet noget lignende, og som har nogle gode råd? Tuder nogen gange når hun endelig er faldet i søvn, da jeg virkelig føler mig magtesløs.

Skal lige siges at vi har haft fat i lægen op til flere gange, og han siger at det hele ser fint ud, og at han ikke kan sige hvorfor hun er på denne måde.

håber virkelig på hjælp, da jeg synes det er ubeskrivelig hårdt, især for min lille baby.

Hilsen en meget frustreret og ked mor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det lyder hårdt både for hende og for jer andre.

Hun har gylpet meget, . Jeg vil foreslå du skal til lægen igen og omtale reflux, det giver smerter og gråd.

5 måneder og kolik start lyder ikke normalt.

Hold hende oprejst efter måltiderne og hæv hendes hoved under søvn.

Håber for jer det hurtigt bliver afhjulpet.

God week end. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.