MBL mangel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2008

Løvepigen

Er der nogen der kender noget til det ? Vitus skal ind på sygehuset i eftermiddag for at have testet det. Han skal have taget en rigtigt blodprøve i armen *piv* :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

Doktor Doolittle

MBL = Mannan bindende lektin. En del børn mangler det og får så oftere infektioner. Hvis man mangler det kan man blive behandlet.
Hvorfor skal han testes? Har han mange infektioner eller er det bare rutine?
Knus og pøj pøj fra Tina

Anmeld

10. januar 2008

Løvepigen

han har siden siden 1 juni haft : mund-fod-hånd syge, 3 dages feber, 2 x mellemørebetændelse, halsbetændelse, lungebetændelse, 2 x roskilde syge, influenza, astmatisk bronkitis.

Og siden november har han haft feber hver eller hver anden dag ikke høj, men stadig omkring 38. og nu er han så syg igen, har haft meget ildelugtende diarre i en uge nu.

Så nu skal vi aflevere en afføringsprøve og han fik taget den der blodprøve, og en CRP som dog var under 10.

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

ØV søde det lyder altså sejt :(
Jeg håber de finder ud af noget.
Er du egentlig på job, læser du eller hvad laver du? Det må da være ret umuligt at komme ud af døren, så meget som lille søde Vitus har været syg.
Knus og god bedring fra Tina

Anmeld

11. januar 2008

Løvepigen

Jeg arbejder, men har en meget flexibel chef, som så sent som i mandags var inde og sige til mig at jeg jo ikke skulle have dårlig samvittighed over at have barn syg, så det er dejligt. ellers så deles jeg og Thomas og min mor kommer også gerne herover for at passe ham. hun kommer faktisk på søndag og holder for at passe ham hele næste uge, så vi kan få ham 100% rask den her gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.