Hvordan har jeres kærester/mænd det med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Ny mor

deres mor?? Jeg er ved at blive vanvittig, nogle gange, over at mine små drenge engang skal "forlade" mig og hvordan de vil have det med deres moar til den tid :-o
(H) Birgitte (med skøre tanker i dag.....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Joan ( Smallie )

Min mands mor er død så har ingen problemer med hende ;)
Men hans pap mor har jeg store problemer med. Men det er en anden sag.

Jeg haqr da også tænkt mit med hensyn til at jeg bliver farmor, for har selv et rigtig dårlig forhold til min farmor, men tror på hvis vi bliver ved med at være kærlig over for dem så skal det nok gå det hele.
Tror bare ikke drenge er helt så tæt knyttet til deres forældre som piger er, så det er jo bare med at få det bedste ud af det. ;)

Og er da helt sikker på det nok skal gå

Hilsen Joan

Anmeld

8. april 2008

Muffinmus

he he..her var det vist både og...
Han er da glad for sin mor, men blev sgu også opvartet i hoved og røv inden han flyttede sammen med mig. puha, smurt mad hver dag, de stod tidligt op bare for at vække ham og stille morgenmaden klar til ham osv...og knægtyen var da 19 på det tidspunkt.. Men tror han er glad for beslutningen nu. Men han er da glad for sin mor, men han har da hetl klart ikke det samme forhold til sin mor som jeg f.eks har til min. Snakker i tlf med hende stort set hver dag. Har jeg altid gjort og vil sikkert altid gøre, ellers mangler der ligesom et eller andet synes jeg.:) ja, jeg er vist stadig lidt mor-glad men hun er også stadig datter-glad....så længe jeg bor i mit eget hus:D:D

Anmeld

8. april 2008

Lise

Ja, min svigermor er også død og borte - har aldrig mødt hende (hun døde i 2001). Men han havde det vist ganske fint med hende.. :)

Jeg kan fortælle at min bror har været dybt afhængig af sin (vores) mor indtil han mødte sin nuværende kæreste/kommende kone/sit ufødte barns mor, som han mødte da han var 29... så hvis det går lige sådan så er der 27 år endnu hvor du er førsteprioritet ;) Ajj, gas..det ønsker man vel heller ikke (og der er også bagvedliggende grunde til denne afhængighed), men vi har det begge fantastisk med vores forældre - selvom vi begge har vores egne familier nu, så glemmer vi da ikke moar (ej heller far)...

Anmeld

8. april 2008

ka li ja

hvis morten kunne og vi hvde råd. så snakkede han i tlf med hans mor mindst en time hver dag!!!!
jahan er meget mor glad...
men håber nu også mine sønner blir sådan...

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

uh ha...her er det mig der elsker svigermekanikken, michael er self. glad for hende, men det er jo bare hende den gamle siger han, hvor i mod jeg banker hårdt i bordet og siger han fandme skal huske han ikke har dem evigt.
Nu har jeg jo ikke mine forældre mere, så jeg misbruger min svigerforældre på det groveste...og holder dem som papforældre...jeg er meget glad for dem, og´jeg snakker dagligt med min svigermor i telefonen...og gør jeg ikke det, ja så er det fordi hun sidder her og drikker kaffe...lol...ungerne er mega glade for dem, men igen har de jo heller ikke andre bedsteforældre.

så her er det altså mig der elsker svigermoaaaaar!

har lige forslået at de kunne flytte ind i kvistværelset...det var nemmere at gå op ad trappen og banke på hos dem end at ringe og sige der er kaffe på kanden...lål...

og svigerfar skal skam også følge mig op ad kirkegulvet...jo jo...

ja hvad kan jeg sige...jeg elsker mine svigerforældre...de har aldrig gjort mig og ungerne andet end godt!

Anmeld

8. april 2008

birgittemarie

Åååååh, jeg forstår dig godt!!! Jeg er også ved at blive vanvittig over, at min lille perle en dag flytter hjemmefra!

Loggis formel er faktisk god!! Sørg for at de gifter sig med kvinder uden forældre 8D.

Min husbond er meget glad for sin mor, men vi ser dem ikke så tit, som vi ser mine forældre. Dog tror jeg, at det mere er deres ønske end vores, for vi ville da gerne være mere sammen med dem... Hans storebror til gengæld bor i lejligheden lige under forældrene og spiser hos dem hver dag 8D. Så du kan jo altid bare flytte med, hver gang, de flytter et nyt sted hen og sørge for at lære dem ikke at klare sig selv ;)

Pjat og spøg, men jeg forstår virkelig godt, hvordan du har det, søde Birgitte (H)

Anmeld

9. april 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Åååååh, jeg forstår dig godt!!! Jeg er også ved at blive vanvittig over, at min lille perle en dag flytter hjemmefra!

Loggis formel er faktisk god!! Sørg for at de gifter sig med kvinder uden forældre 8D.

Min husbond er meget glad for sin mor, men vi ser dem ikke så tit, som vi ser mine forældre. Dog tror jeg, at det mere er deres ønske end vores, for vi ville da gerne være mere sammen med dem... Hans storebror til gengæld bor i lejligheden lige under forældrene og spiser hos dem hver dag 8D. Så du kan jo altid bare flytte med, hver gang, de flytter et nyt sted hen og sørge for at lære dem ikke at klare sig selv ;)

Pjat og spøg, men jeg forstår virkelig godt, hvordan du har det, søde Birgitte (H)

Ja, jeg må klart flytte med :)) :)) :)) Nej, vi må håbe vi har et "afskeds-gen" der udløses til den tid, så vi overlever ;)
knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.