Nu er vi jo helt over pollensæsonen og Filuca har jo INGEN symptomer haft denne sommer,så det er bare fantastisk!!! Og hun er kun 13 mdr henne i vaccinen, den tager jo 3 år ialt!
Hun er så igang med at blive trappet ud af medicinen, sidste sommer fik hun 5 forskellige slags og dobbelt af det hele.....
Nu får hun 1 pust spiocort (forebyggende) om aftenen og 1 alm høfeberpille.... Om tre uger når hun skal vaccineres igen tror jeg nok spiocorten skal væk:-)
Så skal der så gå 6 uger igen, og så skal vi jo så nok prøve at tage høfeberpillen væk.
Vi må ikke selv begynde at trappe ned, det skal gøres i samråd med børnelægen....
Tænk om hun er 100% medicinfri til jul, jubiiii! Det er bare så skide fantastisk!
Sidst de var derude havde vi købt noget lækkert kvalitetschokolade og en flot blomst og så skrevet et rigtig fint kort til dem fra Filuca.....

Det er jo deres skyld hun har det så godt nu og de satte hende igang med vaccinen selvom de normalt helst først begynder når de er 5 år.....
De blev så glade og kom og gav hende et stort knus allesammen

Nuii, hvor er jeg glad for jeg gik over og hamrede i bordet ved vores daværende læge (som bestemt ikke mente hun sku til børnelæge) og krævede at få en henvisning og nægtede at gå før jeg havde den

Godt jeg lige fandt den indre kost frem.......

Knus Tina (med en dejlig og glad datter uden symptomer og meget snart medicinfri) :-)
Anmeld