Dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2016

Anonym trådstarter

Hej Damer

Jeg er 9 uger henne og har siden midten af 6 uge (da min kvalme også kom) døjet med dårlig mave. Det svinger meget dag til dag hvor slemt det er, nogen dage er det kun efter aftensmaden at min mave bliver oppustet og øm. Andre dage som idag, rumler og brokker min mave fra morgenstunden af, med dertilhørende tynd mave når jeg går på wc.

Jeg sagde det til min læge sidst jeg var hos hende, og hun fortalte at det var meget normalt under graviditeten, hvilket også er det jeg selv kan læse mig frem til.

Nå, men her er det så at jeg gerne vil høre jeres bedste råd mod dårlig mave, jeg synes det er SÅ træls. Jeg får det ret dårligt på dage som i dag, hvor systemet bare er helt nede fra morgenstunden af

Indtil videre har jeg kunne læse mig frem til at yoghurt og cultura skulle være godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Pianisten

Jeg har gode erfaringer med husk fibre, dem spiser jeg som drys på min yoghurt om morgenen De stabiliserer maven, uanset om det er til den hårde eller tynde side De har dog en ret karakteristisk smag, så man skal nok ikke lide for meget af kvalme for at kunne spise dem

Anmeld Citér

29. september 2016

Pianisten

Og derudover: cola og bananer

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym

Og vær opmærksom på at du ikke er forstoppet og det kun er det tynde der passere ... 

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar, dem vil jeg klart afprøve

Og mht. hård mave, så er det der kommer ud, når det ikke er tyndt, normal af konsistens (dejlig info i lige får)

Anmeld Citér

30. september 2016

Clisolka

TUC-kiks er perfekt til omgang dårlig mave (i hvert fald for mig)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.