Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
4 svar
2 synes godt om
28. september 2016

Anonym trådstarter

Hejsa har brug for hjælp  skal lave et budget til et bryllup men hvad skal der på? Lokale, ringe, bryllupskørsel mm.  Nogen der kan hjælpe mig med en liste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Ena

Anonym skriver:

Hejsa har brug for hjælp  skal lave et budget til et bryllup men hvad skal der på? Lokale, ringe, bryllupskørsel mm.  Nogen der kan hjælpe mig med en liste? 

Det kommer an på, hvilket bryllup I gerne vil have. Da vi skulle giftes, gennemgik vi dagen time for time (altså forestillede os, hvordan dagen skulle se ud) og skrev alt ned. Derunder skal vi ned, hvad der så skulle bruges til at få hver del opfyldt og undersøgte, hvad de forskellige dele kostede. Fx ville jeg selv sy min brudekjole, det er der ingen der kan vide, hvad ville koste, for det kommer an på stof, perler osv. Så jeg var rundt og kigge på stof, regnede sammen  og lagde budgettet efter det. Blonderne blev så lidt dyrere end forventet (fordi jeg kom til at klippe forkert i 700 kroners blonder ) så skruede jeg ned for prisen på skoene, og købte nogle på udsalg. Det er i store træk sådan vi gjorde. Ellers er det også flere web-baserede bryllupsmagasiner, der har planlægningslister

Anmeld Citér

28. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi skal giftes til sommer, og har indtil videre følgende poster:

invitationer

porto

reception 

Middag

sprut til fri bar

Kørsel

Fotograf

brudebuket og knaphulsblomster

Kjole

slør

skørt

sko

jakkesæt og skjorte

sko

tøj og sko til barn/børn

makeup og hår

Balloner

udsmykning

kage

Anmeld Citér

28. september 2016

linkon

Vores budget indeholder:

Lokale (hvor der også er inkluderet mad alle 3 dage og blomster til bordene, samt vielsen)

Bryllupsbuket, samt andre blomsterdekorationer

Ringer

Kjole, til mig, blomsterpige og forlover

Tøj til manden og ringbærer

Fotograf

Dekorationer 

Invitationer

Velkomstgaver til hotelværelserne

Dj

Takkekort

Gæstebog

Anmeld Citér

29. september 2016

MorTilN

Vis du ikke har, så prøv at oprette en gratis profil på Bryllupsklar.dk. Jeg synes det er en rigtig god side med bl.a et buget tool

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.