Børn som single kontra forhold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2016

Anonym trådstarter

Har gået og tænkt lidt på en ting...

Hvorfor er det, at hvis en single kvinde ytrer ønske om at få 3 børn, at hele verden stejler, bliver forarget og syntes det er den dårligste ide i verden? At der menes der ikke kan være overskud osv til 3 børn, når man er alene?

Men hvorfor er det så okay, at par får 5 børn eller flere? Hvor ligger forskellen?

Ja de er 2, men der er jo så også bare de flere børn, så de har jo heller ikke hænder til alder..

Og ja, jeg er selv single. Dog ikke med planer om 3 børn  Men en del i min omgangkreds er singler, og det er fra her, at jeg har hørt om disse fordomme.

Håber at der kan holdes en god tone, og ikke tale ned til hverken singler eller dem i forhold. Alle har ret til at leve livet som de har lyst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Har gået og tænkt lidt på en ting...

Hvorfor er det, at hvis en single kvinde ytrer ønske om at få 3 børn, at hele verden stejler, bliver forarget og syntes det er den dårligste ide i verden? At der menes der ikke kan være overskud osv til 3 børn, når man er alene?

Men hvorfor er det så okay, at par får 5 børn eller flere? Hvor ligger forskellen?

Ja de er 2, men der er jo så også bare de flere børn, så de har jo heller ikke hænder til alder..

Og ja, jeg er selv single. Dog ikke med planer om 3 børn  Men en del i min omgangkreds er singler, og det er fra her, at jeg har hørt om disse fordomme.

Håber at der kan holdes en god tone, og ikke tale ned til hverken singler eller dem i forhold. Alle har ret til at leve livet som de har lyst 

Jeg tror at mange mener at børn skal have både en mor og far (kernefamilie). 

Personligt synes jeg folk skal gøre hvad de har lyst til og at andre skal blande sig udenom 

Anmeld Citér

28. september 2016

Tante15

I bund og grund må folk selv vælge, hvor mange børn de vil have, forudsat de kan tage vare på dem, og det er svært at vide, hvorfor folk er blevet forarget? Spurgte de om hvorfor?

jeg undrer mig til gengæld over, at du vælger at være anonym i denne tråd. Hvorfor? Jeg kan se, at folk ofte opretter tråde som anonyme, men ud fra emnet forstår jeg ikke, at der skulle være et behov for at være anonym?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.