Graviditetstest dagen efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

måske er det et dumt spørgsmål, men jeg tog en graviditetstest igår morges og den var (heldigvis) negativ. Jeg tog testen på gæstetoilettet som ellers aldrig rigtig bliver brugt, og glemmer ar smide testen ud og da jeg vil smide den ud nu til aften er den svag positiv. What the fuck? Betyder det noget så længe efter? Kan jeg regne med den er negativ eller? Shit jeg er lidt i panik lige nu selvom jeg synes at have læst at testen er ugyldig efter så og så lang tid er jeg alligevel nervøs for der er en chance 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Nel

Du kan slet ikke regne med det efter så lang tid, så jeg ville som udgangspunkt ikke bekymre mig om det. Men ellers vent nogle dage og test igen. Er din menstruation udebleven siden du tester? Hvis ikke den er (endnu) så vent med at teste igen, til ugen hvor du forventer den

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar  nej jeg har lige haft en blodprop i hjertet og i den forbindelse skulle jeg skifte fra p-piller til mini piller, havde en lille blødning, lidt mens agtigt så egentlig burde jeg ikke være nervøs, men har bare en murren i underlivet og en træls fornemmelse. da testen var negativ havde jeg det sådan "selvfølgelig! Dejligt at få bekræftet" men siden jeg så den igår aftes har jeg godt nok været nervøs. Jeg har været så pylret de sidste par uger, græder over ingenting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.