Er det en latterlig gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg ser en rigtig dejlig fyr som har fødselsdag snart. Vi har kun kendt hinanden et par måneder, så ved ikke super meget om ham og hvad han måske kunne ønske sig, han siger selv han har alt hvad han har brug for. Han er dog ret vild med biler, kommenterer altid på fede biler vi passerer osv. Jeg så så at man kan som oplevelsesgave give en prøvetur i en Ferrari, 10 km. Men er det en latterlig gave? Kunne i ikke spørge jeres mænd om de ville blive glade for det  for ellers skal jeg i lynhurtig tænkeboks inden fredag. På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej alle

jeg ser en rigtig dejlig fyr som har fødselsdag snart. Vi har kun kendt hinanden et par måneder, så ved ikke super meget om ham og hvad han måske kunne ønske sig, han siger selv han har alt hvad han har brug for. Han er dog ret vild med biler, kommenterer altid på fede biler vi passerer osv. Jeg så så at man kan som oplevelsesgave give en prøvetur i en Ferrari, 10 km. Men er det en latterlig gave? Kunne i ikke spørge jeres mænd om de ville blive glade for det  for ellers skal jeg i lynhurtig tænkeboks inden fredag. På forhånd tak 

Jeg syndes det er en go gave, overvejede det til min kæreste til hans fødselsdag men syndes tilgænld også at det er en ret dyr gave når man ik har kendt hinanden særlig længe 

Anmeld Citér

27. september 2016

Rauw

Jeg elsker biler og fart og synes det er en mega fed gave. Det vil alle bilelskere nok synes 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym

Personligt ville jeg også blive glad for en fed oplevelse i en bil, som f.eks. den her superbil ... Lyder ret vildt, men som allerede sagt, en ret dyr gave til et nyt bekendtskab.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.